کد خبر 1069330
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
قاسم حدادی فر

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با از دست دادن زمان، لیگ فصل بعد هم به خطر می‌افتد و امیدوارم به‌زودی تصمیم نهایی‌ درباره لیگ امسال گرفته شود.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی‌فر در ارتباط با شرایط مبهم لیگ برتر فوتبال و اظهارنظرهای مختلف در خصوص ادامه یافتن بازی‌های این فصل گفت: برای من مهمترین مسئله سلامتی جامعه و همچنین ورزشکاران است. اگر لیگ برگزار شود طبیعتا بدون تماشاگر خواهد بود ولی مسئله مهم این است که برگزاری بازی‌ها در یک چارچوب مشخص باشد و مسائل بهداشتی هم به دقیق‌ترین شکل ممکن رعایت شود. از طرفی باید از بازیکنان هم تست گرفته شود تا میزان خطر به کمترین حد برسد. 

بیشتر بخوانید:

کدام تیمها به دنبال پایان لیگ هستند؟

وی تاکید کرد: اگر قرار است برگزاری مسابقات ریسک بالایی داشته باشد، بهتر است که لیگ تعطیل شود با این حال برگزاری لیگ می‌تواند شبهات را برطرف کند. 

حدادی‌فر گفت: در حال حاضر در حال از دست دادن زمان هستیم و با این شرایط حتی لیگ فصل بعد هم به خطر می‌افتد. مسئله مهم این است که تکلیف بازی‌های این فصل خیلی زود روشن شود تا بازیکنان و تیم‌ها هم برنامه خودشان را بدانند.

کاپیتان ذوب‌آهن عنوان کرد: جدا از بحث فوتبال و ورزش، باید از زحمات جامعه پزشکی تشکر کرد و آنها قهرمان‌های این فصل هستند. امیدوارم این بیماری ریشه‌کن شود و دوباره بتوانیم شاهد برگزاری مسابقات فوتبال و بازگشت مردم به زندگی عادی باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    احسن بر شما واقعا قهرمانان واقعی مدافعین سلامت هستند. کنایه خوبی بود به پرسپولیسی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس