کد خبر 1069260
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
جلالی راد

با توجه به قطعی بودن جدایی بیرانوند و پیوستنش به باشگاه آنتورپ بلژیک، کادر فنی پرسپولیس عملکرد بعضی از گلرهای شاغل در لیگ را زیر نظر گرفته اند تا یک گلر دوم مناسب برای فصل آینده پیدا کنند.

به گزارش مشرق، با توجه به حضور گلر باکیفیتی مثل رادوشوویچ، یحیی قصد ندارد یک گلر مطرح را به خدمت بگیرد. از همین‌رو اسامی دروازه‌بان‌های جوانی برای حضور در پرسپولیس مطرح شد که یکی از آن‌ها سعید جلالی‌راد، گلر حال حاضر فجرسپاسی شیراز است که قبلاً سابقه کار با گل‌محمدی را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید:

بلاتکلیف‌ترین بازیکن پرسپولیس


بعد از مطرح شدن نام جلالی‌راد برای پیوستن به پرسپولیس این دروازه‌بان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: هیچ صحبتی با من از سمت باشگاه پرسپولیس نشده است. هواداران پرسپولیس هم به من لطف دارند. در شهرخودرو شاگرد یحیی گل‌محمدی بودم و او را خیلی دوست دارم، اما همان‌طور که گفتم صحبتی با من نشده است. من سرباز هستم و به همین دلیل با هیچ تیمی فعلاً مذاکره نمی‌کنم. اینکه چقدر از خدمت سربازی‌ام مانده است، بماند! فعلاً نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و تمام تمرکزم روی فجرسپاسی است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    7 22
    درود بر شرف و تعهدت اون وقت یه بنده خدایی هم بود (جناب آقای عالیشاه ) سرباز تراکتور و اصولا باید فکر و ذهنش و حضور فیزیکیش تو تبریز و تیم تراکتور میبود ولی ایشان همه اینا را به عشق تیم محبوبش ول کرده بود و داشت برا تیم محبوبش تو تلوزیون کارشناسی میکرد ... شرف و تعهد در گرانبهاییست که هر کس لایق داشتنش نیست و متاسفیم برا یه سری بازیکنای پیروزی که هر کجا بودن کم کاری کرده ان و خیلی هم به این کارشون افتخار کرده ان و جالبه لقب باغیرت از جانب طرفداراشونم گرفته ان ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس