کد خبر 1069196
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
ارتش آمریکا

پنتاگون از افزایش تعرض جنسی در نیروهای مسلح آمریکا خبر داده و در این بین نیروی هوایی این کشور با افزایش ۹ درصدی در رتبه نخست قرار دارد.

به گزارش مشرق، پنتاگون از افزایش سه درصدی تعرضهای جنسی در ارتش آمریکا در حال خبر داده که نیروی هوایی این کشور با افزایش ۹ درصدی اینگونه جرایم در صدر قرار دارد.

به نوشته وبگاه «آر تی تی» پنتاگون اعلام کرده که میزان تعرضهای جنسی در نیروهای مسلح آمریکا در سال ۲۰۱۹، ۳ درصد افزایش داشته است. در سال  ۲۰۱۹، ۶۲۳۶  تعرض جنسی در نیروهای مسلح آمریکا گزارش شده است. در سال ۲۰۱۸،  ۶۰۵۳ مورد تعرض جنسی گزارش شده بود.

بیشتر بخوانید:

اتهام تعرض جنسی جو بایدن به یک زن دیگر!

افزایش تعرض جنسی در دانشکده‌های افسری آمریکا

به نوشته این نشریه، تعداد تعرضها و جنایات جنسی در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۳ درصد افزایش یافته بود.

«نات گالبریت» یکی از مقامهای پنتاگون در این زمینه گفت، تعرضهای جنسی همچنان در ارتش ایالات متحده و مردم این کشور وجود دارد و بنابر تخمینها به طور تقریبی ۱۵۰۰۰ مورد تجاوز جنسی در ارتش آمریکا در یک سال رخ میدهد.

در این بین نیروی هوایی آمریکا با بیشترین میزان تعرض جنسی (۹ درصد) در صدر این فهرست قرار دارد. نیروی دریایی آمریکا نیز از افزایش پنج درصدی این گونه موارد خبر داده است. در نیروی زمینی ارتش ایالات متحده تعرضهای جنسی رشد ۲ درصدی داشته است.

براساس داده های منتشر شده، مقامات ارشد ارتش آمریکا ۷۳ درصد اینگونه جرایم را مرتکب شده اند.

این در حالی است که پنتاگون چندی قبل در گزارشی اعلام کرد که آمار تعرض جنسی در سه دانشکده افسری مهم این کشور نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. آمار تجاوز جنسی در این دانشکده‌ها در حالی با ۲۵ درصد افزایش همراه شده است که به گفته پنتاگون، تنها مواردی را شامل می‌شود که به مقامات ارجاع داده شده‌اند و همین امر تعیین تعداد واقعی آن‌ها را دشوار می‌کند.

هر دو سال یک‌بار، ۱۳ هزار نیروی تحت تعلیم این سه دانشکده افسری، پرسش‌نامه‌ای را در خصوص تعرضات جنسی نظیر آزار جنسی یا تماس جنسی ناخواسته را پر می‌کنند. با این حال اطلاعات مربوط به این پرسش‌نامه‌ها در گزارش پنتاگون درج نشده‌اند.

«دون کریستنسن» داستان سابق نیروی هوایی آمریکا در این باره گفت: «این گزارش آنچه را که می‌دانیم بازتاب می‌دهد. پنتاگون بارها در به تصویر کشیدن بحران تجاوز جنسی در رده‌های مختلف خود ناتوان بوده و در نتیجه این مشکل همچنان رو به افزایش است.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • VN ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    بدبخت های عقده ای ..
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    1 0
    اهای f35 و f22 رپتور مراقب خودتون باشین .یه وقت مورد عنایت دوستانتون قرار نگیرین. هر چند میدونم بدتونم نمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس