کد خبر 1069136
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
ترابی

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی‌ها سعی دارند فضا را متشنج کنند ولی همه چیز مشخص است و در صورت تعطیلی لیگ هم باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی درباره تصمیم برای ادامه برگزاری لیگ اظهار کرد: در این مدت همه ما روزهای سختی را گذرانده‌ایم و دوری از فوتبال واقعا اذیت‌مان کرد. ویروس کرونا شرایط را در همه کشورها تغییر داده و می‌بینیم که همه در تلاش برای ریشه‌کردن این ویروس هستند اما انگار دانشمندان پیش بینی کرده‌اند که واکسن این ویروس در خوشبینانه‌ترین حالت تا 18 ماه دیگر ساخته می‌شود و بنابراین طبیعی نیست که تا آن زمان همه چیز را تعطیل کرد.

او ادامه داد: این روزها در کوچه و خیابان می‌بینیم که مردم خیلی بیشتر از قبل موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند و به نظرم شرایط خیلی بهتر از قبل شده است. اکثر مشاغل هم به کار بازگشته‌اند و فکر می‌کنم فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی هم با این شرایط به زودی آغاز خواهند شد. مثل اینکه رئیس جمهور هم گفته اماکن ورزشی با رعایت مسائل بهداشتی و بدون تجمع می‌توانند باز شوند. سایر کشورهای دنیا هم کم کم برای شروع لیگ‌هایشان آماده می‌شوند و ما هم منتظر تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ هستیم.

بیشتر بخوانید:

علیپور: اصراری به ادامه بازی‌ها نداریم به یک شرط

ترابی درباره تلاش برخی افراد و جریان‌ها برای تعطیلی لیگ گفت: بله من هم شنیده‌ام که یک سری صحبت‌ها مطرح شده اما به نظرم این حرف‌ها منطق و پشتوانه علمی ندارد.  افرادی که دوست دارند لیگ تعطیل شود اگر جای پرسپولیس بودند و 10 امتیاز اختلاف داشتند، باز هم این حرف‌ها را می‌زدند؟ من فکر می‌کنم درست نیست با این صحبت‌ها فضا را متشنج کنند و بگذارند فدراسیون و سازمان لیگ با مشورت با نهادهای بالاتر مثل وزارت بهداشت بهترین تصمیم را بگیرند.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: فکر می‌کنم همه چیز مشخص است و عده‌ای به خاطر جایگاهی که در جدول دارند و می‌دانند نمی‌توانند به پرسپولیس برسند دوست دارند لیگ تعطیل شود اما همین موضوع هم راهکار دارد و اگر تصمیم بر این باشد که لیگ تعطیل شود باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند. دقیقا عین فرانسه که پاری‌سن‌ژرمن شرایط مشابه ما را داشت و به خاطر اختلاف امتیازی که داشت قهرمان اعلام شد. با این حال باید منتظر تصمیم فدراسیون بمانیم و امیدواریم بهترین تصمیم را بگیرند که هیچ کس ضرر نکند. بدون شک اولویت با سلامتی است و می‌توان در چند هفته اول بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کرد تا کم کم شرایط بهتر شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    4 3
    عکسش هم صادق.. یعنی اگه شما چند امتیاز عقب بودین میگفتین حتما برگزار بشه؟؟؟
  • ناشناس IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 2
    این دیگه چی میگه --- کجای کاری اگر شما هم جای تیم های دیگر بودید باز این حرف را می زدید. تمام تیم های لیگ برتر موافق تعطیلی هستند جز این آقایان متاسفانه هر ننه قمری نظر میده
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 3
    چون جنابعالی امر فرمودید باشه از همین الان دوباره با امدادهای غیبی و....شما قهرمان .ضمنا به خاطر بازیهای نکرده وجامهای گرفته مجازید یک ستاره دیگه بزنید
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      0 0
      چقدر تو لوس و بی منطق و نادانی مثل همیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس