کد خبر 1069052
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
لغو مناجات‌خوانی محمود کریمی در رسانه ملی و بازگشت این مداح به فضای مجازی

برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) که پیش از این اعلام شده بود به مدت 30 شب در حرم امام رضا(ع) برگزار و از رسانه ملی پخش زنده می‌شود، بعد از حواشی ایجادشده برای این مداح، لغو شد.

به گزارش مشرق،  برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) که پیش از این اعلام شده بود به مدت ۳۰ شب در حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و از رسانه ملی پخش زنده می‌شود، بعد از حواشی ایجاد شده برای این مداح لغو شد.

بیشتر بخوانید:

براساس این گزارش، این مداح اهل بیت (ع) شب هشتم ماه رمضان طی برنامه مناجات‌خوانی خود حکایتی در خصوص تحول یک فرد قمارباز در هیأت نقل کرد که با حواشی بسیاری مواجه شد؛ به‌طوری که او فردای آن شب در همین برنامه نسبت به این حکایت توضیحاتی ارائه کرد. با این وجود برنامه مناجات‌خوانی شب گذشته محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) به صورت ضبط شده روی آنتن رفت.

آستان قدس رضوی و رسانه ملی تاکنون در خصوص پایان پخش این برنامه اعلام نظر رسمی نکرده‌اند و معلوم نیست این برنامه از سوی کدام یک از این دو لغو شده است.

بعد از این اتفاق، کانال اطلاع‌رسانی هیأت رایةالعباس (ع) اعلام کرد: از امشب مراسم مناجات‌خوانی محمود کریمی در قالب حسینیه مجازی در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر برگزار خواهد شد و از صفحه اینستاگرام fotros.official@ و سایت fotros.ir پخش زنده خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    5 19
    تف به ذات کثیف جماعت قران بر سر نیزه کن هزار چهره . تا دیروز قران اتیش زدن و عاشورا و هیت و اربعین و عرب و عجم رو مطرح میکردن امروز از یه داستان که جنبه امرزش داره وحشت کردن و شانتاژ کردن که کریمی چه کرد و چه شد. ننگ و مرگ بر این جماعت مغز فندقی
  • عبا دالله IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    14 1
    سلام با تمام احترامی که برای این مداح از خانواده شهدا قائل هستم ولی ایشان وقتی جو گیر می شوند و خود را بزرگ خیال میکند وبا تشویغ جناح محترم راست از خود بی خود شده وحرفهایی می زند که نباید بزند دین ومعصوم {ع} ابزار سیاسی برای جناح محترم راست شد وترویج دهنده این مداح بی گناه مرگ بر امریکا
  • US ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    4 1
    با لندکروز وارد شد
    • رسول IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      3 2
      باسلام حاج محمود مداح محبوب ماخواهدماند...
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    1 0
    دم حاج محمود گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس