کد خبر 1069006
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۲/۱۵

سهامداران شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، گروه سرمایه‌گذاری صنعتی ایران و بانک پارسیان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و توزیع داروپخش در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 22هزار و 902واحدی در ارتفاع 979هزار و 103واحد به کار خود پایان داد و بیش از 10میلیارد و 87میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 14هزار و 333میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 623 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، گروه سرمایه‌گذاری صنعتی ایران و بانک پارسیان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع آذرآب، شیمی دارویی داروپخش و غلتک‌سازان سپاهان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3 میلیارد و 453میلیون ورقه به‌ارزش 6630میلیارد تومان در 843هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 141واحد رشد کرد و در ارتفاع 11هزار و 226واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و توزیع داروپخش بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، صنعت روی زنگان و پخش هجرت بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس