کد خبر 1068848
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
ضرب و شتم

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی انگلیس از ضرب و شتم یک دختر نوجوان به علت مقاومت در برابر یک گروه از جوانان که با هدف سرقت موبایل و اشیای قیمتی او در تراموای شهر منچستر به او حمله کردند، حکایت دارد.

به گزارش مشرق، خانواده این دختر نوجوان از بی تفاوتی مسافران تراموا شوکه شده و نسبت به امنیت وسایل حمل و نقل عمومی نا امید شده اند. سارقان پس از سرقت و ضرب و شتم متواری شدند و این دختر ۱۵ ساله نیز به علت جراحات زیاد به بیمارستان منتقل شد.

دانلود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی GB ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    من خودم در کشور انگلیس و نزدیک شهر منچستر زندگی میکنم و بارها هم از همین مترو استفاده کردم , میتونم بگم خود مترو تمیز و مرتبه اما یک دسته از اراذل و اوباش بطور مرتب در داخل مترو مزاحم مردم میشن ... علت عدم دخالت مردم در دعوا ها و مجادلات , بی علاقگی و عدم تمایل مردم به وارد شدن در مجادلات , سیستم وقت گیر پلیس کشور انگلیس و بعضی از قوانین بسیار مضحک هست , بطور مثال اگر شما جلو رفته و از دختر مورد نظر دفاع بکنین امکان داره که فرد مزاحم با شما درگیر بشه و فقط کافیه که یک مشت حواله صورت اون طرف بکنین , بعد اون فرد مزاحم میتونه حتی علیه شما درخواست خسارت و جراحت جسمی به دادگاه بفرسته و شما به یک نوعی حتی محکوم هم بشین !!! بقول معروف : آش نخورده و دهان سوخته !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس