کد خبر 1068790
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
ینز اشپاهن

وزیر بهداشت آلمان با اشاره به اینکه تولید واکسن یکی از چالش برانگیزترین و دشوارترین اقدامات در پزشکی است، تاکید کرد که تولید واکسن کرونا احتمالا سال‌ها به طول بیانجامد.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، "ینز اشپاهن"، وزیر بهداشت آلمان در گفتگو با یک رسانه آلمانی اعلام کرد که تولید واکسنی برای مقابله با کرونا احتمالا سال ها طول می کشد.

وی با اشاره به اینکه رویکردهای بسیار امیدوار کننده‌ای وجود دارد در عین حال تولید واکسن را از چالش برانگیزترین و دشوارترین اقدامات در پزشکی دانست.

بیشتر بخوانید:

مرکل: واکسن اروپا برای مقابله با کرونا در اختیار همه جهان قرار می‌گیرد

اقدام کمیسیون اروپایی برای تولید واکسن کرونا

اشپاهن با تاکید بر اینکه اگر این موفقیت در عرض چند ماه رخ دهد خوشحال خواهد شد، در عین حال گفت: اما ما باید واقع بین باشیم. تولید واکسن کرونا می تواند سال ها طول بکشد و مشکلاتی می تواند ایجاد شود، همان طور که ما در تولید دیگر واکسن ها دیده‌ایم.

قرار است روز دوشنبه در یک کنفرانس آنلاین بین‌المللی که به ابتکار کمیسیون اروپایی برگزار می شود حدود ۷.۵ میلیارد یورو برای تولید واکسن کرونا و داروهای ضد این بیماری جمع آوری شود.

وزیر بهداشت آلمان با اشاره به روند خوب پیشرفت ها برای مقابله با شیوع کرونا از کاهش گام به گام محدودیت های ضد کرونایی در این کشور خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • احمد IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    3 0
    ای بلا داره شک من قریب به یقین میشه که کار کار شما بی حیاهاست
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    برای کرونا هرگز واکسن ساخته نخواهد شد. ممکنه بعضی درمانهای دارویی برای کاهش عوارضش معرفی بشه. درست مثل اچ آی وی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس