کد خبر 1068773
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
علی ربیعی نمایه

سخنگوی دولت درباره آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: صاحبخانه‌ها قراردادهای اجاره را باید تا ۲ ماه دیگر با شرایط قبل تمدید کنند.

به گزارش مشرق، علی ربیعی سخنگوی دولت در ارتباط تصویری با اخبار شبکه یک سیما درباره آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: در ستاد ملی مبارزه با کرونا ۲ تصمیم شبیه به هم گرفته شد که یکی بحث وکالت‌نامه‌های خودرو بود که برای نیروی انتظامی مشکل ایجاد کرده بود. لذا با توجه به پیشنهاد فرمانده نیروی انتظامی تصمیم گرفته شد که مدت زمانی که همه بخش‌های مختلف کشور تعطیل بودند به عنوان تعطیلات اجباری و رسمی محسوب شود.

بیشتر بخوانید:

تخلف محرز، متخلف حاضر؛ چرا با گران‌فروشان برخورد نمی‌شود؟

حال و روز مستاجران در روزهای کرونایی

وی درباره دیگر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: این تصمیم مربوط به مسکن بود؛ چون طبق تصمیم دولت دفاتر مشاوره املاک تعطیل شده بودند و موعد پایانی قراردادهای اجاره و رهن سررسیده بود ولی مشاوران املاک تعطیل بودند و مشکلاتی ایجاد شده بود در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفته شد که قراردادهای واحدهای مسکونی اعم از رسمی و عادی در فاصله زمانی اول اسفند تا پایان اردیبهشت ۹۹ امکان تمدید ۲ ماه دیگر این قراردادها با همان شرایط قبلی فراهم شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: این موضوع کمک خواهد کرد که در این فاصله یا تمدید قرارداد بین موجر و مستأجر صورت گیرد و یا اینکه خانه دیگری را پیدا خواهند کرد لذا با این اقدام تعویض خانه‌ها ۲ ماه به تأخیر افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    باشه ، همین الان گفتند چشم، من مستاجرم، صاحبخانه 400 هزار گذاشت روی اجاره
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 0
    از کیسه خلیفه میبخشید !؟
  • از شهرستان سراب IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    من صاحبخانه ام 3 سال خانه خودمو اجاره دادم با قیمت 60 درصد نرخ معمول اجاره در اخر مستاجر کلا همه چیزو تخریب کرد و 3 ماه اجارمو خورد شکایتم کردم با قانون داوری شورا به دادگاه و دادگاه به شورا پاس دادن منو
  • Rahman IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    قانون برا خونه های که فروخته شده وباید به مالک جدید تحویل بدیم چیه
  • Rahman IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    برا خونه های که فروخته شده ونستاجر باید تخلیه کنه وبه مالک جدید تحویل بدیم تکلیف چیه واقعا برا ما نشکل به وجود اومده مالک رفته رفتر خونه عدم حضور گرفته استعلام شهرداری که وقتش ۲ ماه هست تموم شده باید دوباره هزینه کنینم مستاجر پر رو با پر رویی میگه دولت دوماه تمدید کرده الهی خیر نبینه ۵ سال مستاجرمون هست وهر سال با خواهش وتمنا یه ریال به کرایه اضافه نکردیم خیر نبینن ایشالا این همه ضرر وزیان بهمون زدن تکلیف ما چیه
  • معصومه تاجی IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    من مستاجرم . صاحبخانه به ما گفته رهن15میلیونی را 70میلیون کنید یا تخلیه کنید. صاحبخانه ما مهاجراست. کی باید جوابگو باش درحالی که بخاط کرونا شوهرم بیکلار شده 3ماه خودم بیکار شدم هنوز تازه یکماه است سرکارمیرم گفتن دوباره تعطیل. تنها راه باقی مانده خودکشی است چون نه صاحب خانه درک میکنه نه دولت. به کی باید شکایت کرد؟ کی به داد مستاجران میرسه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس