کد خبر 1068713
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
امتحان نهایی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در تشریح  جلسه عصر امروز این  کمیسیون، گفت:  وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر علوم برای بررسی موضوع آموزش‌های مجازی و آزمون‌های پایان سال و ترم تحصیلی در جلسه امروز کمیسیون حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید:

ایجاد ظرفیت برگزاری امتحانات در «شاد»

حاجی میرزایی: الزامی برای عضویت دانش‌آموزان در شاد نداریم

وی با بیان اینکه نمایندگان دغدغه های خود درباره استفاده از سامانه شاد از سوی دانش آموزان را مطرح کردند، افزود:  وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این انتقادات اعلام کرد که  نگاه آموزش و پرورش به آینده است اگر کرونا ماندگار شد با رفع ایرادات این سامانه آموزش تعطیل نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه به گفته وزیر آموزش و پرورش  امتحانات نهایی  ۱۷ خرداد و به صورت حضوری برگزار می شود، اضافه کرد: قرار شد درباره برگزاری کنکور هم تهمیداتی اندیشیده شود. چون نمایندگان درباره اعمال سوابق تحصیلی در کنکور نقطه نظرات و دیدگاه‌هایی داشتند که قرار شد در این باره هم بررسی‌های لازم صورت گیرد.

سلیمی در مورد مباحث مطرح شده با حضور معاون وزیر علوم تصریح کرد: برخی از دانش آموزان گلایه‌هایی در باره پرداخت شهریه این ترم دانشگاه‌ها داشتند که قرار شد این موضوع مورد بررسی قرار گیرد. همچنین در این جلسه در مورد نبود امکانات فضای مجازی در برخی از دانشگاه‌های کوچک توضیحاتی داده شد که قرار شد با تهمیدات لازم آموزش در این دانشگاه‌ها پیگیری شود این موضوع هم اشاره شد که به دانشگاه‌ها تفویض اختیار شده تا امتحانات را به صورت حضوری و یا غیر حضوری برگزار کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    بابا هر روز یه چیز جدید نگید. ثبات عقیده داشته باشین. ما الان خودمون رو برای امتحان مجازی آماده کردیم. کلاس ما چند نفر میکروفون نداشتند. قرار شد تو یکی از دروس تئوری همونجا جواب بدیم و ضبط بشه.اون چند نفر واتساپ دارن. گویا باید جوابها رو ویس بفرستن. حالا که عادت کردیم. بهم نزنین. همش رو اعصابین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس