کد خبر 1068604
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: به بازیکنان‌مان اعلام کردیم از ۱۵ اردیبهشت به تمرین بیایند تا از آنها تست‌های پزشکی بگیریم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه گل‌گهر قرار است تمرینات خود را از فردا (15 اردیبهشت) آغاز کند، اظهار داشت: باید کم کم از بازیکنان‌مان تست بگیریم تا در صورت شروع تمرینات، آماده باشند. به بازیکنان‌مان اعلام کرده‌ایم که فردا به باشگاه بیایند تا از آنها تست‌های پزشکی بگیریم. بعد از آن هم منتظر خواهیم ماند تا ببینیم برای شروع تمرینات چه دستوری داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

چرا بعضی تیم‌ها دنبال شروع دوباره لیگ هستند؟

وی در مورد زمزمه‌های شروع مسابقات لیگ برتر و اختلاف نظری که بین مدیران باشگاه‌های مختلف در این زمینه وجود دارد، گفت: این چیزی نیست که ما بخواهیم در مورد آن نظر بدهیم. کسانی که در حوزه سلامت فعال هستند دستور دادند مسابقات متوقف شود و حالا هم همان افراد باید در این باره نظر بدهند. این چیزی نیست که ما بخواهیم در مورد آن نظری داشته باشیم.

جلالی در مورد اینکه گفته می‌شود فرهاد پورغلامی از کادر فنی گل گهر جدا شده است، عنوان کرد: این موضوع هنوز مشخص و قطعی نیست. پورغلامی اندکی مریض بود و به همین دلیل به انزلی رفت تا بعداً در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس