کد خبر 1068507
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
ماتویدی

هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید ابتلا به ویروس کرونا تأثیرات روانی روی او گذاشته است.

به گزارش مشرق، بلز ماتویدی که به همراه دانیله روگانی و پائولو دیبالا، یکی از بازیکنان یوونتوس بود که به ویروس کرونا (کووید 19) مبتلا شد، با وجود اینکه بهبودی کامل یافته و این بیماری را شکست داده اما اعتراف می‌کند که این شرایط او را در شوک و وحشت کامل فرو برده است.

بیشتر بخوانید:

فرار رونالدو از بازگشت به تمرینات یوونتوس

هافبک فرانسوی‌ راه‌راه پوشان تورین در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره بیماری کووید 19 که اخیراً به آن دچار شد، گفت: صادقانه باید بگویم که تجربه دشواری بود. وقتی تست کرونایم مثبت اعلام شد، حتی نمی‌توانستم برای خرید به خارج از خانه بروم. ویروس کرونا مرا بیمار روانی کرد.

وی افزود: در چنین شرایطی همواره باید مطمئن باشید که مردم به شما زیاد نزدیک نیستند و باید به لحاظ روحی و روانی قوی باشید. به هر حال ما نیاز به زمان خواهیم داشت چون این وضعیت جدیدی برای همه ماست. من علائمی از ابتلا به ویروس کرونا نداشتم اما وقتی خبر مثبت اعلام شدن تستم را شنیدم، شوکه شدم. در وحشت کامل بودم و بابت خانواده‌ و دوستانم می‌ترسیدم.

ماتویدی 33 ساله در پایان خاطرنشان کرد: برای خانواده و دوستانم قرار گرفتن در چنین وضعیتی دشوار بود اما من به آنها قوت قلب می‌دادم. روزهای خوبی نیست و همه ما واقعاً می‌خواهیم این وضعیت هر چه زودتر پایان یابد. از خودم می‌پرسم که چه اتفاقی برای فوتبال و زندگی روزمره خواهد افتاد.

طبق آخرین آمار تاکنون 3 میلیون و 484 هزار و 483 نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این بین متأسفانه 244 هزار و 780 نفر جان خود را از دست داده‌اند. در حال حاضر ایتالیا پس از کشورهای آمریکا و اسپانیا، بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس را دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس