کد خبر 1068422
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۰
سمند در پارکینگ مجتمع مسکونی سوخت

یک دستگاه خودروی سواری سمند در پارکینگ مجتمع مسکونی دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش مشرق، امیر اصلان عزیزی رئیس ایستگاه ۸۱ آتش‌نشانی تهران در تشریح این حادثه اظهار کرد: روز شنبه در پی آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو سواری در پارکینگ یک مجتمع مسکونی واقع در نعمت آباد شاهدان این حادثه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان، آتش‌نشانان ایستگاه ۸۱ و ۲۲ را به محل حادثه روانه کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند در ورودی پارکینگ مجتمع مسکونی به علت نامعلومی از قسمت موتور دچار آتش‌سوزی شده بود که خوشبختانه قبل از رسیدن آتش‌نشانان تا حدودی شعله‌های آتش به آن شده و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمده بود.

رئیس ایستگاه ۸۱ آتش‌نشانی تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی اقدام به مهار شعله‌های آتش کرده و پس از مهار کامل شعله‌های آتش و اطمینان از شعله‌وری مجدد خودرو را به مالک آن تحویل دادند.

عزیزی با اشاره به اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی در پی نداشت اعلام کرد: علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران در حال بررسی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    4 0
    احتمالا شلنگ بنزین از جاش در اومده وبنزین رو تو فضای موتور پخش کرده واتش گرفته منهم یکبار به این مصیبت دچار شدم اما خوشبختانه چون تازه ماشین را روشن کرده بودم موتور داغ نبودواتفاقی رخ نداد.همیشه بسط شلنگ بنزین را در داخل موتور چک کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس