کد خبر 1068293
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
سهام عدالت نمایه

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی و فاقد وجاهت است و سهام تخصیص یافته به مشمولین بر اساس موازین قانونی بازارسرمایه صرفاً در بازار بورس مورد معامله قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و موافقت ایشان با درخواست ریاست محترم جمهوری مبنی بر آزادسازی سهام عدالت، سازمان خصوصی سازی با همکاری و مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر نهادها در بازار سرمایه، اقدام به فراهم نمودن تمهیدات و اقدامات عملی لازم برای تحقق این امر نموده است تا با توجه به موارد سه گانه مورد تاکید معظم له شرایط بهرمندی هرچه سریعتر مردم از منافع و مدیریت سهام مذکور فراهم گردد.

بیشتر بخوانید:

نتایج مثبت آزادسازی سهام عدالت

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

در همین ارتباط احتمال می رود برخی از افراد در اقصی نقاط کشور اقدام به خرید وکالتی سهام عدالت مشمولین نمایند که ضرورت دارد موارد زیر رعایت شود:

۱. سهام تخصیص یافته به مشمولین بر اساس موازین قانونی بازارسرمایه صرفا در بازار بورس مورد معامله قرار خواهد گرفت.

۲. در مرحله تکمیلی فرایند آزاد سازی ، سهام مربوط به نام سهامداران به ثبت خواهد رسید و هیچگونه وکالت و انتقال به غیر تا ثبت نهایی سهام به نام این افراد از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعتبار نخواهد داشت .

۳. برگه های سهام عدالت قبلی مربوط به عضویت فاقد هرگونه ارزش و اعتبارمی باشد و در صورت مفقودی برگه عضویت هیچ لزومی به دراختیار داشتن برگه عضویت سهام عدالت نیست .در حال حاضر سهامداران سهام عدالت صرفاً از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir از وضعیت عضویت و سهامداری خود مطلع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 1
    كاري كنند كه به بقيه ايرانيهايي كه سهام عدالت ندارند ،سهام بدهند كه به معناي واقعي اسم مسماي عدالت تجلي پيدا كند -عدالت يعني همه بايد سهام داشته باشند
  • رسول افژول IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    0 0
    فروش
  • محسن IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    اگربخواهیم 100درصدسهام خودرابفروشیم چه روشی باید اقدام کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس