کد خبر 1068276
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
انهدام باند ماموران قلابی در غرب تهران

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ مامور قلابی و یک مالخر گوشی‌های سرقتی که از اتباع خارجه افاغنه اخاذی و سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ "کیومرث حسنوند" سرکلانتری پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: روز گذشته یکی از اتباع خارجه با مراجعه به کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب اظهار داشت، مردی که مدعی بود، مامور پلیس می‌باشد گوشی موبایلش را به زور سرقت و همچنین مبلغ ۴ میلیارد ریال از وی اخاذی کرده و بلافاصله از محل پا به فرار گذاشته است.

وی افزود: با اعلام شکایت تبعه افغانی تیمی از ماموران کلانتری پایانه جنوب به همراه مرد افغان در محوطه ترمینال شروع به گشت زنی کردند که پس از چند ساعت گشت زنی هدفمند موفق شدند سارق مامور نما را در حوالی خیابان شهید رحمانی شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهم ۴ دستگاه گوشی سرقتی و ۴۰ میلیون ریال وجه نقد کشف شد، افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد، گوشی‌های سرقتی را به مالخری در حوالی خیابان شوش می‌فروخته است.

این مقام پلیسی گفت: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه مالخر اعزام و موفق شدند مالخر گوشی‌های سرقتی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرکلانتری پنجم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: مالخر جوان وقتی در برابر پلیس قرار گرفت ادعا کرد که مرد جوان را که او را مالخر گوشی‌های سرقتی معرفی کرده نمی‌شناسد و بی گناه است که در همین صحنه یکی از ماموران در کلمن آبی را که روی میز بود ۱۰ گوشی سرقتی سالم و ۷۰ میلیون تراول چک به دست آورد.

سرهنگ حسنوند گفت: متهم که راهی جز اعتراف نداشت عنوان کرد، به جز متهم دستگیر شده ۲ تن دیگر نیز در نقش مامور قلابی از اتباع خارجه سرقت می‌کنند و گوشی‌های سرقتی را با قیمت بالاتری به فروش می‌رساند.

وی افزود: بدین ترتیب با اطلاعات به دست آمده ماموران ۲ متهم دیگر این باند نیز دستگیر و کارشناسان ارزش اموال کشف شده از متهمان را ۳۴۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حسنوند در خصوص سوابق کیفری متهمان اظهار کرد: مالخر این باند مردی ۴۰ ساله با یک سابقه کیفری در زمینه مالخری، متهم اول دستگیر شده جوان ۲۷ ساله با ۴ سابقه سرقت، متهم سوم ۲۲ ساله با سابقه مواد مخدر و آخرین متهم ۲۲ ساله بدون سابقه می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: با تکمیل پرونده هر ۴ متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    8 0
    حرومزاده ها .
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    4 1
    شکمش که به مامورا میخوره ۶۸۲۶
    • یه مامور IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      0 0
      آره والا دقیقا مثل منه دهن سرویس
  • حیدر صالح IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    4 1
    چه خوب بود برای مجرمین کیفر سنگین و بازدارنده صادر شود تا خلاف از فکر خلافکاران وربیفتد!
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    خاک برسرشون کثیفای انگل.اینا اکثرا زنازاده هستن که دنبال اینکارا هستن
  • DE ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    یه جای این دستگاه قضایی ایراد داره که تمام مجرمان سابقه ی چندید سرقت و جرم را دارند و بازهم آزاد هر کاری بخوان می‌کنند.
  • سیروس IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    ای کاش زمانی بیاد که انسان ها واسه پول این قبیل کارها نکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس