کد خبر 1068268
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کاراته

قهرمان اسبق کاراته ایران در ادامه پویش‌ها و مشارکت قشرهای مختلف در امر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به کمک کادر درمانی و پزشکی کشور شتافت.

به گزارش مشرق، مهدی عبدالحسینی در خصوص کمک در راه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: وقتی ویروس کرونا به وجود آمد، وظیفه خودم دانستم که به عنوان یک شهروند، قدمی در این مسیر بردارم تا حداقل کمی از رنج و غم این روزهای بحرانی کم کنم. با توجه به موقعیتی که داشتم، تصمیم گرفتم برای پزشکان و پرستاران، لباس های ایزوله بیمارستانی و ماسک تهیه کنم.

بیشتر بخوانید:

داور بسکتبال بانوان در خط مقدم مبارزه با کرونا +عکس

وی ادامه داد: پسرعمه ام یک کارگاه تولیدی لباس در شورآباد داشت و در ایام قرنطینه تعطیل شده بود. از او خواستم با هزینه من کارگران را به سر کار برگرداند که هم آنها بتوانند امرار معاش کنند و هم این که بتوانیم لباس های بیمارستانی را تهیه کنیم. خوشبختانه همه چیز آن طور که فکرش را می کردیم، پیش رفت و کارمان را بلافاصله شروع کردیم و توانستیم این لباس ها را در سه شهر قم، تهران و نور که ویروس کرونا در این شهرها خیلی اوج گرفته بود، توزیع کنیم.

پیشکسوت کاراته ایران در خصوص توزیع کمک های خود به کادر درمانی کشور در استان کردستان نیز توضیح داد: واقعا فکرش را نمی کردم این کاری که ما کردیم، این قدر بازتاب داشته باشد. متاسفانه کرونا آن قدر سریع شیوع پیدا کرد که همه استان ها را گرفت. یک روز دیدم بهروز وفایی، رییس هیأت کاراته سنندج با من تماس گرفت و گفت وضعیت در این شهر خیلی بحرانی است. اگر می توانم بخشی از کمک‌هایمان را به آنجا هم ارسال کنیم. این طور شد که لباس های بیمارستانی و ماسک تا کردستان هم رفت. خوشحالم که توانستیم مثمر ثمر باشیم.

عبدالحسینی همچنان با گذشت بیشتر از دو ماه از ورود ویروس به کرونا، مشغول تهیه تجهیزات برای پزشکان و پرستاران است. او در نظر دارد تا کمک های جدید خود را به شهرستان سقز ارسال کند.

منبع: فدراسیون کاراته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس