کد خبر 1068120
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
‌

آهنگران در حالی در محافل مختلف از خود با عنوان «دکترای حقوق بین الملل از دانشگاه لوزان سوئیس» یاد می‌کند که اساسا وی حتی یک ترم هم در دانشگاه لوزان در مقطع دکتری تحصیل نکرده است!

به گزارش مشرق، مدرک تحصیلی محمدعلی آهنگران، از فعالان اصلاح طلب این روزها حرف و حدیث های فروانی را در فضای مجازی به وجود آورده است.

آهنگران در حالی در محافل مختلف از خود با عنوان «دکترای حقوق بین الملل از دانشگاه لوزان سوئیس» یاد می‌کند که اساسا وی حتی یک ترم هم در دانشگاه لوزان در مقطع دکتری تحصیل نکرده است!

پرهام فرهنگ وصال، کارشناس حقوق بین الملل در خصوص جعل مدرک محمدعلی آهنگران در صفحه توئیتر خود نوشت:

مدتی پیش در صفحه اینستاگرام محمود فرجامی، محمدعلی آهنگران مدعی شد: از سال ۹۱ تا ۹۵ در دانشگاه لوزان دانشجو بوده و دکترای حقوق بین الملل گرفته. دروغی عجیب که باعث شد افشاگری کنم:


پیرو افشای این دروغ، آهنگران توییت زیر را نوشت و تصویرش را در اینستاگرام گذاشت، البته با بستن کامنت‌ها! توئیتی که باز هم دروغ بود، و البته الان حتی آنها را هم از توئیتر و اینستاگرام حذف کرده — که لابد باز مدعی دکتری شود! • آهنگران یک روز هم در لوزان دانشجو (یا آبدارچی) نبوده!


مساله را به صورت قانونی از طریق دانشگاه لوزان و سایر نهادهای ذی‌ربط پیگیری کردم. نکته اینکه بنده خودم یکی از مدارک دانشگاهی‌ام را از دانشگاه لوزان و دقیقا در حقوق بین الملل اخذ کرده‌ام، آن هم درست در بازه زمانی که آهنگران مدعی تحصیل در همان دانشگاه و رشته شده!

دانلود

جستجو کردم و موارد بسیاری یافتم که آهنگران در آنها خود را دانشجوی لوزان و دارای مدرک دکتری حقوق از دانشگاه لوزان معرفی کرده. صفحه لینکدین و کانال شخصی‌اش در تلگرام را پر کرده از عنوان «دکتر» و اسم «دانشگاه لوزان»!


آهنگران با بی‌شرمی تمام خود را به خبرگزاری‌ها و نهادها و دانشگاه‌های کشور «دکتر» معرفی می‌کند و پوستر می‌سازد و آنها را شخصاً در کانال تلگرامی‌اش تبلیغ می‌کند!


از موارد جالب، رپورتاژ آگهی‌هایی است که آهنگران ضمن همکاری با ایران‌وایر (به خرج نئوکان‌های آمریکا) منتشر کرده و خود را دکتر حقوق از لوزان جا زده؛ مازیار بهاری و شیما شهرابی در پیگیری رسمی، نام شما آمده و باید بگویید چرا برای دانشگاه لوزان فارغ‌التحصیل جعل کرده‌اید.


فرجامی صریحاً می‌پرسد: “چطور رفتی لوزان و دکتری حقوق بین الملل گرفتی؟“ و آهنگران با بی‌شرمی تمام حرّافی می‌کند، از اعتبار پدرش مایه می‌گذارد، و در حالی که حتی یک روز هم در لوزان دانشجو نبوده، می‌گوید: “خودم رفتم و ساختم و کارم را تمام کردم!”

دانلود


آهنگران راجع به فعالیت مذهبی در سوئیس هم دروغ می‌گوید! جمعیت شیعیان پاکار در سوئیس کم است و طی ۱۰ سال اخیر بنده توفیق داشته‌ام کنار دوستان، در متن و بطن فعالیت‌های هیئتی باشم. آهنگران فقط دو سه بار به اینجا سفر کرد، آن هم برای چند روز! سپس برای خود دکترا صادر کرد، آن هم حقوق!

دانلود


به هر روی، پیگیری حقوقی قضیه در جریان است. طبق اعلام رسمی دانشگاه لوزان در ۷ آوریل: “ورای جنبه‌های قضائی مسأله، به آقای فرهنگ وصال پیشنهاد می‌شود موضوع را رسانه‌ای کرده و به سایت‌هایی که مدرک جعلی را عنوان کرده‌اند اطلاع داده شود.


خوب است آدم اگر جعل هم می‌کند، حداقل کمی عقلش را به کار گیرد؛ آخر «دکتر» آن هم «حقوق» آن هم «بین الملل» آن هم از هیچ‌جا نه بلکه «لوزان» در «سوئیس»؟ رشته و جا از این تابلوتر در جهان نبود؟ آهنگران با این رسوایی نشان داد عقل هم ندارد! رسوا هم که شد، دروغ بدتر نوشت و بعد پاک کرد!


بنده که هیچم، اما در طول تاریخ تعداد ایرانیانی که از سوئیس در حقوق فارغ‌التحصیل شده‌اند، شاید به ۲۰ نفر نرسد، از میان آنها: نخست‌وزیر محمد مصدق، نخست‌وزیر محمد ساعد، آیت‌الله حسن امامی! آهنگران حتی توان ۳ دقیقه حرف‌زدن به انگلیسی یا فرانسوی (زبان لوزان!) را ندارد!


برای من تمام دانشگاه‌هایی که در ایران و سوئیس از آنها فارغ‌التحصیل شده‌ام حرمت خانه پدری را دارد. از طرفی باید یک بار برای همیشه با این عادت زشت و وقیحانه جعل مدرک و عناوین دانشگاهی برخوردی قاطع کنیم. کم بابت دریدگی‌های مشتی رانت‌خوارِ جاعل آسیب ندیده‌ایم. بس است دیگر!

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 13
  • بچّـــــــه شمـــــرون IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    139 5
    توی این دنیای وانفسا، این دیگه دنبال چی میگرده؟!! فکر کنم با اون همه سینه چاکی که برای دولت روحانی کرده، آقایون یادشون رفت یه پست نون و آب داری هم به این طفلک بدن.
    • حیدر صالح IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      102 1
      این جماعت اصلاحاتچی ها چند قاتل و چند جاعل و چند اختلاس چی و چند اخلالگر اقتصادی و چند اغتشاشگر و چند آشوبگر خلافی نمانده که مرتکب نشده باشند. انجمن اصلاحات چقدر شبیه بازداشگاه اداره آگاهی میمونه همه رقم خلافکار هست!
    • فرید IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      42 0
      این ها منافقین مسجد ضرار معاصر هستن برادر، حیف که تحت الحمایه قانون هستن و قانون هم واجب الرعایه وگرنه حکم این ها همون هست که رسول خدا ص با مسجد ضرار کرد
    • حاج عمو IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      18 0
      دروغ گوئی اینها تعجبی ندارد.یه بابائی هم سال ها عنوان دکتر راجعل میکرد.بعد ها ثابت شد مدرکش از بیخ جعلیست.
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      5 0
      مدرک اقای کمالخانی چی شد داستانش؟
  • جواد IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    63 1
    دزدی ودروغ با لباس روحانیت توهین آشکار به نماد دین است ملا آهنگران باید نان پدر خرد ویر بهزیر کند آبروی او را بین رزمندگان نبر خود که هیچ عاقبت بخیری مهم است ودر خدمت اسلام بودن آنجه را که ما میدانیم آهنرگان 100 سال عمر کند به آن دست نخواهد یافت واز حقیقت وپشت پرده خیلی عقب است دانسته های تو از ذهن ما فراموش شده برای خودت ارزش قائل شود بببببب
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    48 4
    عجیب نیست اسلاحتلب است دیگر
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      60 1
      یعنی تو ایران یه اصلاح طلب پیدا نمی شه مدرکش واقعی باشه؟؟! اون از خاتمی و این از روحانی وداداشش اینم که اونم از نماینده ها و .. نچ نچ نچ.. همشون هم از دانشگاه های غربی فارغ شدن!
  • جواد IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    44 26
    بسیار متاسفم آبروی خود که هیچ آبروی پدرت در بین رزمندگان زنده را هم بردید تو فکر میکنی خیلی زرنگی بسیار دیر آمده ای آنچه به تو رسیده وگفته شده از ذهن ما فراموش شده ارززززش خود را با بردی بادزدی لباس آنر ببر به صاحب صالحش بده برو پیکارت که آینده خوب برایت میآید بنلیی بهترین کار درست است ولاغیر
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      90 4
      دقت کردین هر کی تو ایران یه خدمت بزرگ انجام داده خونوادش رو به خاک سیاه نشوندن، از اون شیرازی و ماجرای تباکو و فرقه ی شیرازی تو انگلیس، از امام خمینی و نوه های .... از آهنگران مداح معروف ما و ... از مطهری و ..... جالبه ها.!!!
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      60 0
      هرگز آبروی پدر ایشان ربطی به آبروی این پسر نداره افرااااط گرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پدرش بسیار مرد شریفیست. بلاتشبیه اگر در دوران حضرت نوح میبودی، زخم زبان به حضرت می زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دین ناقصت را درست کن. وگرنه کفر و قهر خدا در انتظار توست و هیچ لقلقه کلماتی چون اصول گرا و اصلاح طلب تو رو از آتش نجات نخواهد داد. .والسلام!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      27 4
      وای بر نفس به شدت پلیدت که پدر را به جرم پسر تازیانه می زنی.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      25 0
      ربطی به پدر ایشون نداره بنده خودم شاهد بودم تو یکی از مصاحبه های 20:30 علنا اعلام برائت کردن از رفتارهای فرزندشون پسرنوح بد بود چه ربطی به نبی خدا داشت
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      1 1
      اشتباه + شد
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    57 3
    بیچاره آهنگران. این دیگه پسر نوح رو گذاشت تو جیبش!
  • علی افصحی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    43 2
    بسم الله الرحمن الرحیم.ببینید همه این جریان غرب زده آلوده ، دروغگو،فاسد ، دنیازده ،فرصت طلب و خاینند.این جماعت الحمدلله پس از ظهور شهید دلاورمان سلیمانی آن چنان مفتضح شده اند که دیگر در بین جامعه اسلامی جایی نخواهند داشت چه عکس با هاشمی داشته باشند و چه لباس غصب شده روحانیت به تن !که از مرحوم بروجردی نقل شده که عوامل شاه برای تخفیف روحانیت آمدند خدمت ایشان که آقا یک روحانی را دستگیر کردیم که دزدی کرده آقا با هوشمندی علوی فرمودند خوب کاری کردید او از ما هم لباس روحانیت دزیده از او بگیرید وبه ما تحویل دهید.! امان از جاه طلبی که دنیازدگان غرب اندیش دارند.
    • سید IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      40 0
      وقتی که خاتمی به عنوان رهبر این جریان با داشتن یک مدرک مشکوک ارشد در فلسفه سالها از عنوان دکتری استفاده می کرد یا حسن روحانی که اساساً نمی تواند انگلیسی کلام کند آن وقت مدعی تحصیلات دکتری در اسکاتلند است و یا برادرش حسین فریدون با سوء استفاده از روابط به دانشگاه شهید بهشتی راه یافته است یا جهانگیری که پس از پیروزی انقلاب دیگر روی درس و دانشگاه ندیده است ولی اکنون عنوان دکترا ( افتخاری یا اختیاری) برایش به کار می برند؛ این جوجه اصلاحاتچی که کاری نکرده است!!!
    • ma1 IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      17 0
      باید بگم فیلم لحظه فارغ التحصیل شدن روحانی در استکاتلند موجوده. البته نمیدونم درس هم خونده اونجا یا نه. شاید افتخاری بهش دادن. ملکه از اینها برای طرفداراش زیاد میده.
  • سید IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    32 1
    اصلاح طلبان تهوع آور یک روده راست توی شکمشان نیست!!!
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    22 0
    خدا رسوا کند روشهایی که باعث سلب اعتماد این ملت از روحانیت میشود از صحت داردباید حکم مفسد به او تفهیم شود
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    22 0
    تا این حد ؟! البته از طرفی تعجب نداره چرا که همین عنوان به رئیسش خاتمی می دادند ! واگیرداره !
  • زهرا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    22 0
    پسر نوح با بدان بنشیت خاندان نبوتش گم شد
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    25 0
    اگر یک ریال حقوق گرفته باید از حلقوم ش کشید بیرون و زندانی ش کرد در این چهار سال اخیر
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    6 3
    هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاست که تو به خاک سیاه نشستی بچه قرتی قمپزو.
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    14 0
    ناف این اصلاح طلب ها با دروغ بریده اند
  • ممد IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    6 8
    تحصیلات حوزوی خودش اندازه دکتری دانشگاه بلاد کفر میارزه بلکه بالاتر. فوق دکتری... پروفوسورا... فوق پروفسورا...
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      11 1
      اتفاقا کسانی به عناوین دانشگاهی مثل دکتر و ... می نازند که در حوزه موفقیتی کسب نکرده اند ، و الا بسیارند حوزویانی که علی رغم داشتن بالاترین مراتب آکادمیک اما خوش ندارند دکتر صدا زده شوند ...
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    9 0
    خدا میدانست که در هر دوره ای ازتاریخ منافقین دو رو ریا کار دروغ پرداز خودخواه تجمل گرا بوجود میآید و درهمین زمینه ایه ای نازل کرد تا مردم متوجه چهره خبیث این حضرات افراط و تفریط بشوند «11» وَ إِذا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌ //هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمين فساد نكنيد، مى‌گويند: همانا ما 《اصلاحگريم》. //1- گرچه منافقان پندپذير و نصيحت خواه نيستند، ولى بهتر است آنها را مؤعظه و نهى از منكر كرد. «قِيلَ لَهُمْ» //2- نفاق، عامل فساد است. «لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ» //3- [[منافق چند چهره بودن خود را مردم‌دارى و(اصلاح‌طلبى )مى‌داند]]. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» //4- منافق،(( فقط خود را اصلاح‌طلب معرّفى مى‌كند)). «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» (ممكن است كسى دچار بيمارى سخت روحى باشد، ولى خيال كند كه سالم است.) //5-[( منافق با ستايش نابجا از( خود)، در صدد تحميق ديگران و توجيه خلافكارى‌هاى خويش است)]. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»
  • صرفا جهت اطلاع IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    13 0
    بی شرفا همینجوری مدرک میخرن یا جعل میکنند.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    10 0
    شما پول بده از همه جا مدرک بگیر چیزی که زیاد شده در دنیا فروختن مدرک به خصوص دکترا هست، دانشگاه های بسیار مطرح الان تمام دوره های تحصیلی خود را علاوه بر شرایط اصلی که برای دانشجویان مستعد و پرتلاش هست برای دانشجویان مرفه هم برگزار می کند با دریافت هزینه، باور ندارید فقط سرچ کنید، حتی در دانشگاه های دولتی کشور هم این قضیه رواج پیدا کرده، قرض از بیان این مطلب این است که حتی اگر شخصی دکترا هم داشته باشد، دلیلی بر باسوادی نیست، و اتفاقا اگر داشته باشد نباید دنبال پز دادن مدرک باشد
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    11 0
    عطر آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید این سالها مدرک دکترا متاسفانه در ایران کیلوئی شده فکر می کنند با داشتن مدرک دکترا می تواند جای پای خود را در بین مردم بیشتر باز کنند اما اگر بیوگرافی دانشمندان و نابغه ها بخوانند متوجه میشوید بیشترشان مدرک دانشگاهی نداشتن
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    29 1
    دادگاه ویژه روحانیت چرا ورود نمیکنه. این مردک رو خلع لباس نمیکنه
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    4 0
    بند ناف بودجه کشور را باید از فروش نفت خام برید و دخالت دولت در اقتصاد باید قطع شود و پول حاصل از فروش نفت صرف هزینه های جاری مسئولین و خانواده های آنها شود. همچنین مردم عادی نباید انتظار استخدام دولتی داشته باشند لاکن شغل های دولتی باید برای فرزندان مظلوم مسئولین محفوظ بماند
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      8 0
      لیبرال های جوجه کش؟!
  • سروش IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    3 2
    وقتی وزیر اول علوم دولت روحانی رو نمایندگان مجلس استیضاح کردند مشخص بود مدرک گرایی به این سبک مد میشه وگرنه اون بنده خدا هم هدفش همین بود با این فرق که قبلا حضرات انجمن اسلامی و بسیج بورسیه سازی میکردند الان امثالهم
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      0 0
      اگر واقعا هدف این بود باید نگاهی به دور و بر خودشون مینداختن و از مدارک همفکران خودشون شروع میکردن
  • مرصاد IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    4 0
    هر دم از باغ جماعت اصلاح طلب ، بری می رسد !!
  • علی GB ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    3 1
    من تعجب میکنم که چرا از پسر دیگر حاج آقا آهنگران صحبتی نمیشه؟ایشان رو زمان خدمت توی ستادنمازجمعه اهواز میشناختم،اینقدر خاکی و دوراز زرق وبرق دنیا بودن که با کفشهای وصله خورده در میان مردم زندگی میکردن و باعث تعجب همه شده بود که چرا حاج آقا آهنگران به پسرانش رسیدگی نمیکند و..اون بنده خدا توی اون گمنامی موند در عوض این یکی برادر با نااهلان افسادطلب به دور باطل گام نهاد.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    5 0
    چطور شد بابات با فعالیت اقتصادی چندین ساله تو تو یه کشور دیگه مخالف نبود ولی با تحصیل حقوقت در سوییس مخالف بود و تو به خاطر ایشون زود برگشتی؟!!!! اینقدر دل بابات برات تنگ بود چرا رفتی اصلا قبلش خارج از ایران؟ بعدش هم هنوز هم هرجا کم میاری از پدرت مایه میذاری؟
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    2 2
    ایشان دیروز گفته با پدرش هیچ اختلاف اصولی ندارد،از قرار سکوت پدر در برابر اشتباهات فرزند ناخلف موجب تشدید تخلف شده، آقای آهنگران پدر باید یکبار برای همیشه اگر مخالف است صریحا اعلام کند
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      7 0
      بیچاره آهنگران پدر چند بار جسته گریخته تو بعضی جاها از ناخلف بودن پسرش گفته
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      3 0
      کد خبر 777590 تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ فیلم/ ابراز برائت آهنگران از تفکرات فرزندش محمد صادق آهنگران در برنامه بدون تعارف درباره مواضع یکی از فرزندانش گفت: با فرزندم اختلاف دارم و قبولش ندارم و از تفکر ایشان برائت جستم.
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      1 0
      دوستان عزیز حاج صادق آهنگران چه در مصاحبه بدون تعارف و چه در محضر مقام معظم رهبری صراحتا اعلام برائت از افکار این فرزندشان را اعلام نمودند و دیگر قرار نیست هی تابلو دست بگیرند که این افکار بد و انحرافی است. بروید گوش کنید و دست از سر حاج صادق عزیز بردارید . این دیگر مصداق مردم آزاری است و قرار نیست به خاطر تخلف پسر ، پدر رزمنده و پیرو انقلاب را محاکمه کنند آن هم پدری که در همه جا نظر مخالف خودش با افکار التقاطی فرزند را اعلام نموده . تقوی پیشه کنید. جا دارد مراجع ذی صلاح در این خصوص ورود کرده و تکلیف مدرک تحصیلی را از حیث صحت ، تائید یا تکذیب کنند
  • بجانیآورندگان IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    3 2
    چرا راه دور رفتی نظام به هرچی بیسواد داره مدرک دکترا میده تو هم یکی بگیر
  • ابوطه NL ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    6 0
    همینانند که تخم نا امیدی رو در جامعه می کارند. و خداوند هم اینگونه ذلیل و بی ابرویشان میکند
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    5 2
    کاش برگردیم به اون دوران احمدی نژاد که هیچ وزیر کشوری مدرک جعلی نداشت
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    6 0
    اشکال نداره ایشون از رییس شون جناب خاتمی یا بهتر بگم دکتر خاتمی یاد گرفته
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    حاج صادق اهنگران هم بارها تو مصاحبه با خبرنگاران از ایشون ابراز برائت کرده و هم در محضر رهبر انقلاب که همه یادمون هست و فیلمش هم هست و همپنین در برنامه بدون تعارف تلویزیون...دیگه بنده خدا چی کارکنه؟ در یکی از مصاحبه هایش با خبرنگاران اگه یادتون باشه گفته بود که خیلی تلاش کردم که به اینجا نکشه ولی متاسفانه فایده ای نداشت....حاج صادق حتی در فتنه 88 تو اصفهان درحاشیه مداحی اومد علیه ایشون سخنرانی کرد ....
  • مهدی نیک پور IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    جناب پرهام فرهنگ وصال صحبت شما در مورد اصلاح طلبان درست است ( کم بابت دریدگیهای مشتی رانت خوار جاعل آسیب ندیده ایم ، بس است دیگر ) . منتها حتما توجه دارید و تایید می فرمایید که این رانت خوارهای جاعل به همان تعداد که در اصلاح طلبان وجود دارند در میان اصول گرایان هم وجود دارند .
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    متن شعری که حاج صادق در در محضر حضرت آقا در برائت از محمد علی خوانده است: منم که در دل طوفان به نوح می نازم شبیه نوح به اولاد دل نمی بازم اشاره کن به من ای نوح آسمانی من ببین چه‌ها کند این شور جانفشانی من ببین چگونه دهم سر، پسر که چیزی نیست به راه دوست تمام جهان پشیزی نیست محبتی نتواند مرا اسیر کند مرا فقط غم تو ای امیر پیر کند
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد خدا نکند کسی از خانواده مذهبی راهش را گم کند که برگشت او خیلی سخت است و سرنوشتش همانند پسر نوح خواهد شد
  • امید ‍ IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    چر ا در بین اعضا جریان اصلاحات این همه مدرک تقلبی یا سرقت اطلاعات وجود دارد؟ مدرک دکترای خاتمی ، سرقت اطلاعات در پایان نامه حسن روحانی ، مدرک دکترای فریدون و حالا هم مدرک دکترای آهنگران . هر دم از این باغ بری می رسد‌
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    جماعت دو دسته اند یا جاعل اند یا اختلاسگر. دسته دیگر هم هستند که با جعل، اختلاس می‌کنند.
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 0
    لقمه حرام جه کارهایی که نمیکنه با انسان
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
      0 0
      با بدان کم نشنین که صحبت بد گرچه پاکی تو را پلید کند آفتاب به این بزرگی را تکه ای ابر ناپدید کند
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    2 0
    سوالی دارم ..چرا تو ایران بچه نوح زیاده .. اکثرا هم ، جاعل ، اختلاسگر ، علیه انقلاب ، یک دفعه به نون ونوایی رسیده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس