رهبر انقلاب نمایه

صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به مناسبت روز کارگر بخشی از بیانات ایشان درباره کالای ایرانی را بازنشر داد.

به گزارش مشرق، هرساله اول ماه مه میلادی به این دلیل که در چنین روزی طبقه کارگر در اعتراض به ساعات کاری خود اولین تظاهرات را راه اندازی کردند و خواستار ۸ ساعت کار به جای ۱۴ ساعت کار شدند، به عنوان روز جهانی کارگر نام گذاری شده است. پس از ۴ روز اعتراض کارگران به ساعات کاری خود و اعتصاب آن‌ها در سال ۱۸۸۶، پلیس آمریکا برای توقف این روند وارد عمل شد که شماری از کارگران در این جریان جان باختند.

صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، به مناسبت روز کارگر با بازنشر بخشی از بیانات ایشان درباره کالای ایرانی، این روز را یادآوری کرد.

بر اساس این پست رهبر انقلاب عنوان کردند که هرکس به ایران علاقه داشته و به فکر آینده فرزندان خود است باید متعصبانه از کالاهایی که تولید ایران است استفاده کند.

ایشان استفاده از کالای خارجی که مشابه ایرانی دارند توسط مردم ایران را به مثابه تقویت بنگاه‌ها و تولید خارجی و ضربه محکمی به تولید داخل دانستند.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط صفحه ریحانه را مشاهده می‌کنید:

" هرکس به فکرآینده‌ی بچه‌های خوداست، کالای ایرانی مصرف کند.
رهبر انقلاب: آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصّبانه و با تعصّبِ تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند.
این را من فقط برای یک عدّه‌ی خاص نمیگویم؛ من فقط برای متدیّنین و افرادی که برای حرف ما حجّیّت شرعی قائلند، این را نمیگویم؛ من این حرف را برای هرکسی میگویم که به ایران علاقه‌مند است، به آینده‌ی کشور علاقه‌مند است، به فکر بچّه‌های خودش است که بنا است فردا در این کشور زندگی کنند.
شما مصنوعات خارجی را که مصرف میکنید، در واقع کمک میکنید به اینکه حجم آن بنگاه خارجی، آن کارگر خارجی، آن سرمایه‌دار خارجی، مدام بیشتر بشود و تولید داخلی ضربه بخورد، شکست بخورد.
۹۳/۱۱/۲۹
دوازده اردیبهشت، روز کارگر "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 4
    با سلام بخشنامه افزایش امتیازات فصل دهم مدیریت خدمات کشوری برای پرسنل صداوسیما لحاظ نشده ولی برای مدیران سازمان لحاظ شده خواهشا اطلاع رسانی کنید
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    12 3
    آقاجان کیفیت ندارند و قیمتشون هم وحشتناکه. ما هم وسعمون نمیرسه دم و دقیقه پول بدیم برای خرید اجناس بی کیفیت برخی تولیدکننده ها
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      3 15
      نه خیر، ببخشید به عنوان نمونه می گم، بسیاری از این پوشاک که می بینی تولید و دوخت داخل هست اما نشان خارجی می زنن روش، این به خاطر استعمار مغزها ماست که فکر می کنیم هر چیزی از اونور بیاد خوبه. به هیچ عنوان اینطور که می گی نیست. یه جاهایی ضعف داریم اما تو خیلی موارد هم از اونا سرتریم، مطمئن باش با حمایت و خواست ما اون کاستی ها هم برطرف می شه، مگه اینکه مملکتت و تولید داخل و ایجاد شغل برای جوونای خودمون برات مهم نباشه..
    • علی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      0 0
      اتفاقا برخی برند های ایرانی کیفیت قابل قبولی دارند مثل اسنوا الکترواستیل و جی ال ایکس قیمتش هم اگه از نمونه خارجی کمتر نباشه بیشتر نیست من از هرسه تا برند خرید کردم خوشبختانه هنوز هم دارن کار میکنن
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    3 0
    من به شخصه تو هر موردی ببینم جنس ایرانی هست سراغ خارجی نمی رم.. اگه بخوام خرید کنم از فروشنده می پرسم ایرانی داری یا نه، نداشته باشه می رم یه فروشگاه دیگه. البته چند ماه این رو تو خریدم لحاظ می کنم قبلا اینجور نبودم.. پولم رو می دم به هموطنم چرا بره تو جیب یه اجنبی یا وارد کننده با ارز 4200 و توزیع و فروش با 11 و خورده ای؟
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    3 19
    جانمان فدای رهبر عزیزمان امام خامنه ای.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    2 1
    بنده همیشه کالای ایرانی میخرم وبه کالای ایرانی افتخار میکنم.
  • علی افصحی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    7 16
    بسم الله الرحمن الرحیم. مرحبا به این رهبر روشن بین و انقلابی به تمام معنای کلمه و نیز یک ایرانی متعصب به تولید ایرانی .شما را به خدا همه توییت ها ، مطالب ، پیام های دولتمردان را در یک کفه ترازو قرادهید و همین مطلب حضرت آقا را در یک کفه دیگر ببیند آیا این پیام کارگری برای روزکارگر است یا مطالب دولت مردانی که اصلا بیگانه با محیط کارگری بوده‌و فقط برای خالی نبودن عریضه و نیز تشریفاتی یک مطلب سردستی را برای طیف عزیز کارگر می زنند.الحق که ما مباهات داریم به داشتن چنین رهبر جامع النظر که با ورود درهرعرصه ای افق جدیدی ازعزت واستقلال و بزرگی را به روی این ملت علوی باز می کنند.
  • ازاده IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    3 13
    انشالله خداوند طول عمرباعزت به رهبر دوراندیشه فرزانه عنایت فرماید
  • ابراهیم IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    28 2
    بنده دو سال هست که ازدواج کردم رفتم خونم و برخی از لوازم خونم ایرانی هست ولی اکثرا خراب شدن ، وسایل خارجی خونم هیچی نشدن و مثل روز اول کار می کنن ، دیگه پول ندارم بخرم ، این درد رو به کی بگم ، چیکار کنیم .
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      0 0
      ما هم الان حدود 8 ساله از برخی لوازم ایرانی استفاده می کنیم و هنوز هیچی شون نشده، در عوض برخی از این خارجی هایی که با قیمت بالایی هم خریدیم داغون شدن!!
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      1 0
      13:49 ایرانی هستی؟!!
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    حرف حق جوابش تبعیته ولاغیر! باید از تولید داخلی حمایت کرد تا اقتصاد شکوفا و غیر وابسته شود.
  • US ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    چون نظارت ضعیفه هر کس میشه تولید کننده اینو درست کنن بقیه درست میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس