مداحی کنار کنگره آمریکا از مهدی دردشتیان

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع کنگره اعلام کرد که تقریبا اغلب اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با امضای نامه ای خواستار تغییر تاکتیک های آمریکا برای تعامل با سازمان ملل علیه ایران شده اند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، منابع کنگره آمریکا روز پنج شنبه گفتند که تقریباً ۹۰ درصد اعضای مجلس نمایندگان آمریکا اعم از دموکرات وجمهوریخواه نامه‌ای را امضا کردند که از دولت ترامپ خواستار افزایش اقدامات دیپلماتیک خود در سازمان ملل برای تجدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران شد.

بیشتر بخوانید:

آمریکا تحریم‌های جدیدی را در ارتباط با ایران اعمال کرد

بر اساس این گزارش، ۳۸۲ نفر از ۴۲۹ عضو مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی نادر و فراحزبی با نوشتن نامه‌ای خطاب به «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا از او خواسته‌اند برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران با متحدان و شرکای آمریکا همکاری کند.

در این نامه آمده است: تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران در ماه اکتبر خاتمه پیدا می‌کند و ما نگرانیم آن هستیم که انقضای این ممنوعیت‌ها باعث شود کشورهای بیشتری اقدام به معاملات تسلیحاتی با ایران کنند.

این در حالی است که کارکنان کنگره آمریکا خبر دادند که این نامه هنوز به وزارت خارجه این کشور ارسال نشده و اعضای مجلس نمایندگان در حال جمع آوری امضای بیشتر هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    مگه پول جایی هست؟ البته ازین مجلس جدید برمیاد که منافع ملت را فدای ترقه بازی کنه.
    • احمد IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      0 0
      دفعه فبل منافع ملت فدای لبخند و سلفی شد. حالا یکم ترقه بازی شاید جبرانش کنه. از نظر شما ایرادی داره؟
  • GB ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    عجب ... پس عاقل هم دارن
    • IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      2 0
      البته عاقل از روی ناچاری برای فشار از جهت دیگر
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 1
    اونوقت ذلت طلبان منتظر آمدن دولت دمکرات هستند!! سگ زرد برادر شغاله، و فعلا این خداوند تبارک و تعالی است که دمار از روزگار شیطان بزرگ درآورده شاید که به انسانیت بازگردند.
    • بوعلى IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      0 0
      چرند چرا ميگى مردك ؟! كى منتظر دولت دموكراته عاخه ؟! چرا ملت اينقدر به حرف مفت عادت دارند ؟! اصول سوارها يه سال ديگه رياست جمهورى را هم قبضه ميكنند اونوقت فرصت داريد براى كل منطقه و نبرد آخر زمانى با شيطان بزرگ نقشه بكشيد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس