کرونا/انگلیس

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد در محله‌های محروم و فقیر نشین و در بین اقلیت‌های قومی در انگلیس دو برابر بیشتر مرگ کرونایی وجود داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "دی وات" آلمان، ساکنان محله های فقیر و مناطق محروم که بیشتر مورد تبعیض قرار دارند در انگلیس دوبرابر بیشتر از مناطقی که وضعیت بهتری دارند در اثر ابتلا به کرونا می میرند.

این نتیجه یک بررسی دفتر آمار ملی انگلیس است که روز جمعه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ صف غذای رایگان کادر درمانی لندن

مرگ یک سوم بیماران کرونایی انگلیس!

یک بررسی دیگری که توسط موسسه مطالعات مالی لندن انجام گرفته است هم نشان می دهد که این بیماری برای اقلیت های قومی در انگلیس کشنده تر از سفیدپوستان است.

اداره آمار ملی انگلیس برای انجام این بررسی بین اول ماه مارس تا ۱۷ آوریل حدود ۲۰ هزار مرگ کرونایی را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده است که مرگ کرونایی به ویژه در مناطق محروم انگلیس که مورد تبعیض قرار می گیرند بسیار بالاتر است.

بر این اساس در مناطق محروم انگلیس ۵۵.۱ مرگ کرونایی از بین ۱۰۰ هزار نفر وجود دارد، اما در مناطق با وضعیت بهتر تنها ۲۵.۳ فوتی کرونایی در هر ۱۰۰ هزار نفر وجود داشته است.

در انگلیس به مناطقی محدود و مورد تبعیض قرار گرفته اتلاق می شود که نرخ بیکاری و آمار جرم و جنایت بیشتر از حد متوسط در آن ثبت شده و دسترسی ساکنان به مراقبت های بهداشتی پایین تر است.

به گفته یکی از کارشناسان دفتر ملی آمار انگلیس نرخ مرگ و میر در این مناطق در حالت معمول هم بالاتر از دیگر مناطق انگلیس بوده است، اما ویروس کرونا این وضعیت را تشدید کرده است.

بر اساس این ارزیابی بیشترین آسیب کرونایی در شهر لندن دیده شده که حدود ۸۵.۷ مرگ کرونایی در هر ۱۰۰ هزار نفر در آن وجود داشته است و کم ترین میزان آمار مرگ و میر کرونایی هم مربوط به جنوب غربی این کشور بوده است.

انگلیس به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار داشته و بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده تا به حال ۱۷۱۲۵۳ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و ۲۶۷۷۱ نفر هم در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    دشمن چه فقیر و غنی هر چه بیشتر بمیرند به نفع همه است. همین فقیر و غنی به جانسون و ملکه و پاپ ادمکش ورئیس مجلس و سناتور غارتگر و استعمارگر و عامل کشتار 1295 ایران توسط قحطی رای دادند و جوانان را معتاد و دزد و بیکار کردند و ادامه میدهند همچنان در عزل و نصب رهبران و روسای جمهور و سایر افراد در سایر ملل.
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    مگه انگلیس هم محله فقیر نشین داره؟؟ برین خالی نبندین اونجا همه رولز رویس سوارن و تو ویلاهای چند هزارمتری زندگی میکنن، جون زیباکلام راست میگم!!! خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس