تخت روانچی نمایه

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد تأکید کرد آنچه وزیر خارجه و دیگر مقامات آمریکایی درباره تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران مطرح می‌کنند، هیچ جایگاهی در حقوق بین‌الملل ندارد.

به گزارش مشرق، «مجید تخت روانچی» نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به تلاش‌های دولت آمریکا  برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران برای مدتی نامحدود، اظهار داشت: طبیعی است که کشورها چنین چیزی را نمی‌پذیرند و قبول نخواهند کرد که خودشان را در کار بسیار زشتی که آمریکایی‌ها خلاف حقوق بین‌الملل انجام می‌دهند، شریک کنند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا تحریم‌های جدیدی را در ارتباط با ایران اعمال کرد

او با بیان اینکه این اقدام آمریکایی‌ها فرض باطلی است، تصریح کرد: اینکه آمریکا بخواهد بگوید من عضوی از برجام هستم و از مسیر قطع‌نامه ۲۲۳۱ استفاده کند، به یک طنز شباهت دارد.

سفیر ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک گفت: بنابراین آمریکایی‌ها هیچ حرف درست و حسابی و هیچ ادله حقوقی ندارند و مطمئنا از سوی کشورهای ملل متحد و شورای امنیت مردود است.

تخت روانچی تاکید کرد: آنچه از سوی «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا و برخی دیگر از مقامات آمریکایی مطرح می‌شود، مردود بوده و هیچ جایگاهی در حقوق بین‌الملل ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    بیانات سوسولی را کنار بگذارید. تو دهن کفار بزنید .
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      1 0
      21:46 خدا از دهنت بشنوه، خیلی یوسولن والله، در رأسشونم اون ظریف!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس