کد خبر 1067928
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
پرسپولیس

کارشناس فوتبال ایران گفت: اگر رقابت های لیگ برتر به‌خاطر حفظ سلامتی مردم لغو شد مشکلی ندارد اما برگزاری ادامه بازی ها باعث عدالت در بین تیم‌ها می شود.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره احتمال ادامه نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: شیوع ویروس کرونا باعث کاهش روحیه اجتماعی در کشور شد. قطعاً شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند نشاط را به مردم بازگرداند. اولویت را برای برگزاری بازی‌ها بایستی روی سنجش سلامت کشور تعیین کرد. اگر قرار است ادامه بازی‌های فصل جاری لطمه جدی به تماشاگران فوتبال بزند بهتر است که شاهد برگزاری آنها نباشیم. مهم نیست فوتبال ایران یک فصل را به طور کامل پشت سر نگذارد. اگر یک نفر از هواداران و دست اندرکاران مسابقات به خاطر برگزاری بازی‌ها دچار مشکل شود روح فوتبال آزار می بیند.

بیشتر بخوانید:

با سپاهانی‌ها شوخی کردم!

پیشکسوت پرسپولیس درباره ادعای برخی تیم‌ها مبنی بر عدم برگزاری بازی‌ها به دلیل شرایطی که در جدول دارند تاکید کرد: اینکه برخی مدیران بخواهند از وضعیت بوجود آمده سوء استفاده کنند واقعاً بی انصافی است. باید عدالت را برای تمام تیم‌های فوتبالی در نظر گرفت. باشگاه‌هایی که در لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند نیاز به ادامه بازی‌های خود دارند و تیم‌هایی نظیر پرسپولیس هم برای تکرار قهرمانی خود می‌جنگند. بهترین راه برای تحقق عدالت برگزاری باقیمانده بازی‌های لیگ برتر است.

وی درباره بلاتکلیفی مدیریتی در باشگاه پرسپولیس گفت: قبلاً هم گفته‌ام که ادامه این وضعیت قطعاً به ضرر پرسپولیس خواهد بود. نباید پشت قهرمانی‌های این تیم پنهان شد و مشکلات زیادی که این تیم در ساختار مدیریتی خود دارد را نادیده گرفت. واقعاً پولی که به خارجی‌های کم کیفیت می‌دهیم زور است. هرسال هم از همین انتقال‌ها متضرر شده‌ایم اما آقایان به اصطلاح مدیر، روند کاری خود را تغییر نمی‌دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس