کد خبر 1067908
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران

پاسور تیم والیبال گفت: این تیم بلژیکی مثل تیم استقلال و پرسپولس خودمان است و تیم پرطرفداری محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، جواد کریمی در خصوص قراردادش با تیم بلژیکی اظهار داشت: قرارداد من با این تیم دو ساله است. من در جام جهانی بازی‌های زیادی انجام دادم و مربی این تیم بازی‌هایم را زیرنظر گرفت. آنها یک ای‌جنت معرفی کردند و توانستم یک قرارداد ببندم. من دو پیشنهاد از لیگ‌های لهستان و ایتالیا د اشتم. این تیم بلژیکی مثل تیم استقلال و پرسپولس خودمان است و تیم پرطرفداری محسوب می‌شود. 

وی در خصوص ورزشکاران شاغل در بلژیک عنوان کرد: امید ابراهیمی همشهری‌مان است و او را می‌شناسم و امیدوارم بعد از امضای قرارداد بتوانم با دیگر بازیکنان نیز مشورت کنم.

بیشتر بخوانید:

واکنش داورزنی به خبر بازنشستگی اش

کریمی که با برنامه رکورد گفتگو می کرد، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ما بازیکن تیم ملی هستیم و می‌توانیم در این  موضوع تصمیم‌گیری کنیم. امیدوارم به یک جمع‌بندی برسند و برای ما مربی داخلی و خارجی فرقی نمی‌کند. 

وی در رابطه با ملحق شدنش به تیم بلژیکی گفت: همه چیز بستگی به پایان بیماری کرونا دارد تا به بلژیک بروم. حدود دو ماه از توپ به دور هستیم، من به تازگی تمریناتم را در خانه شروع کردم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 3
    پس کی بعد قهرمانی پرسپولیس بلندگورو گرفت گفت بخدا من پرسپولیسیم....البته برای ما پرسپولیسیا که اصلا مهم نیستی.....کسی که مست میکنه میره سر تمرین معلومه استقلالیه....
    • لنگی حقیر IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      1 0
      لنگی بازم که حقارت خودتو نشون دادی
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 2
    پس کی بعد قهرمانی پرسپولیس بلندگورو گرفت گفت بخدا من پرسپولیسیم....البته برای ما پرسپولیسیا که اصلا مهم نیستی.....کسی که مست میکنه میره سر تمرین معلومه استقلالیه....
  • لنگ متوهم IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    لنگ پولیسی ها متوهمند
  • بهنام استقلال رشت IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    لنگیای مفلوک استقلال عمریست سرور پرسپولیس ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس