کد خبر 1067887
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
آل‌ثانی نمایه

وزیر خارجه قطر گفت که نمی‌توان رویدادهای آینده را در سایه شیوع کرونا پیش بینی کرد،اما احتمال بروز ناآرامی‌های اجتماعی در خاورمیانه وجود دارد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر از جامعه بین المللی خواست تا همکاری خود را برای مقابله با پیامدهای اقتصادی وخیم ناشی از شیوع ویروس کرونا خواه در زمینه کاهش قیمت های نفت یا احتمال رکود اقتصادی افزایش دهند.

وی افزود شیوع کرونا چالش های گسترده و بزرگ و ناشناخته ای را به همراه داشته است و کسی نمی داند که بعدا چه اتفاقی خواهد افتاد.

وزیر خارجه قطر به "پیچیدگی های ژئوپلوتیک" احتمالی ناشی از کرونا در خاورمیانه پرداخت و گفت: شاید ما شاهد برخی تغییرات به ویژه در خاورمیانه باشیم زیرا این منطقه شامل برخی کشورهایی است که هم اکنون از بحران ها رنج می برند یا فاقد منابع مالی لازم برای مقابله با این بحران هستند لذا امید دارم که این کشورها از حمایت لازم برای گذر از این ناآرامی های اجتماعی که ممکن است با آن به ویژه در صورت وقوع نتایج اقتصادی روبرو شوند، برخوردار شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی افصحی IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    3 1
    بسم الله الرحمن الرحیم. این که پیش بینی نیست واقعیتی است که کشورهایی چون قطر که میزبان پایگاه های آمریکایی بوده و آن هایی که به مثابه گاو شیرده آن هاست. و این سخن حکیمانه امام خمینی در دوره دفاع مقدس است که به این کشورها می گفت دست از وابستگی از امریکا و غرب بردارید این ها شما را در مشکلات تنها خواهند گذاشت. چرا که امام‌می دانست که غرب و آمریکابه لحاظ ساختار اجتماعی و اقتصادی در معرض بحرانند.جلد بیست صحیفه امام جلد سیصد و یازده در پیام به حجاج در سال شصت وشش.
    • FR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      1 0
      تمام سخنان آن عارف بزرگ حقیقت محض است.
  • دیده بان IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    7 0
    خاورمیانه نه،غرب آسیا صحیح است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس