کد خبر 1067862
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
تاکسی‌سواری با کرونا

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: معاون اول رئیس جمهوری به نامه شهردار تهران درباره تاکسیران‌ها پاسخ داد.

به گزارش مشرق، علیرضا قنادان درباره نتیجه ارسال نامه پیروز حناچی شهردار تهران به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری درباره تاکسیران‌ها اظهار کرد: شهردار تهران در نامه خود دو درخواست مطرح کرد؛ نخست اینکه یا برای رانندگان تاکسی در مدتی محدود بیمه بیکاری لحاظ شود یا به آنها کمک معیشتی صورت گیرد.

وی ادامه داد: جهانگیری نامه را با درج «دستور برای اقدام»  به وزارت رفاه ارسال کرده است. فعلا نمی‌دانیم وزارت رفاه چه دستوری بر نامه شهردار اعمال می‌کند و منتظر دریافت پاسخ هستیم اما پیگیری‌هایمان همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    تاکسیران ها که مشکلی ندارند و دارن کار می کنن. هدر کردن منابع مالی هنر دولت مردان سقه سفید. بجای این پرداخت الکی کمک کنید اموزش پرورش به تمام فرزندان این ملت با کیفیت مناسب برسه.
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 1
    کی گفته که تاکسی ها مشکل ندارن؟ در زمان عادی بودن همه چی درامدشون کفاف خودشون و هزینه های ماشین رو نمیکرد بماند به الان که درامدشون نصف شد به بدبختی روزگار میگزرونن
  • محمد FR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    کمابیش خوبه
  • علی افصحی IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. این که در باره‌توبیت های این معاون اول و سایر وزرا هی تذکر می دهیم به خاطر همین دستورات بی ربط اداری است که حضرات می دهند.شما ببینید شهردار از معاون اول یک درخواست در دو حالت دارد یا کمک معیشتی یا بیمه بیکاری، این معاون اول جناب جهانگیری دستور به اقدام! می دهد.خب برادر اقدام کدام یک اولی یا دومی؟! آخر این آقایی که در ارجاع ساده یک نامه این قدر بد عمل می کند توییتش معلوم است که بسیار پرت خواهد بود.اما کو گوش شنوا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس