کد خبر 1067858
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
یوونتوس نمایه

رئیس باشگاه یوونتوس بار دیگر بی‌میلی خود را برای دریافت اسکودتو در صورت نیمه تمام ماندن فصل جاری سری A ایتالیا ابراز کرد.

به گزارش مشرق، آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس بار دیگر نشان داد که تمایلی به معرفی شدن تیمش به عنوان قهرمان فصل نیمه تمام سری A‌ ندارد.

در حالی که در ایتالیا کشمکش‌ها بر سر زمان از سرگیری تمرینات تیم‌های فوتبال ادامه دارد، این احتمال هست که فصل جاری کالچو مانند لوشامپیونه، لیگ هلند و لیگ بلژیک نیمه تمام بماند و و تیم صدرنشین یعنی یوونتوس به عنوان قهرمان رقابت‌ها معرفی شود.

پیش از این هم شائبه‌‌هایی در این خصوص وجود داشته بود و حدود یک ماه پیش آنیلی با لایک کردن یک پست در توئیتر که ایده اعطای اسکودتو به بانوی پیر را رد کرده بود، نشان داد موافق معرفی شدن تیمش به عنوان قهرمان یک فصل نیمه تمام نیست.

بیشتر بخوانید:

رفتار عجیب رونالدو برای امتناع از سفر به تورین

این اتفاق روز گذشته (پنجشنبه) تکرار شد و آنیلی پست یک کاربر توئیتر که تصمیم مقامات فوتبال فرانسه برای اعلام پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان فصل نیمه تمام لوشامپیونه را نادرست دانسته بود، پسندید.

در پیام لایک شده توسط آنیلی آمده بود: ما نمی‌خواهیم اینگونه قهرمان شویم. حتی آنیلی هم اعلام کرده که اینگونه حاضر به کسب مقام قهرمانی نیست. امیدوارم او همچنان این موضع را حفظ کند. ما اینتر نیستیم.

بیشتر بخوانید

دلیخت هواداران یوونتوس را غافلگیر کرد

به نظر می‌رسد که رئیس باشگاه یوونتوس با لایک کردن این پست نه تنها بی‌میلی خود را برای نیمه تمام ماندن فصل و کسب مقام قهرمانی یک فصل نیمه تمام ابراز کرده بلکه همزمان از طعنه‌ای که به رقیب میلانی‌اش زده شده استقبال کرده است. پیام کاربر توئیتر به ماجرای اعطای اسکودتوی سال 2006 به اینتر پس از محکوم شدن یوونتوس به سقوط به سری B و پس گرفته شدن قهرمانی این تیم به خاطر ماجرای کالچوپولی اشاره دارد.

با احتساب نتایج آخرین هفته از برگزاری رقابت‌های سری A پیش از تعلیق آن به خاطر شیوع کرونا، یوونتوس با 63 امتیاز صدرنشین است و لاتزیو با تنها یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس