کد خبر 1067846
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
هالند

مهاجم دورتموند پس از مدت‌ها درباره تقلید بازیکنان پاری سن ژرمن از او در پایان دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، تصویر بازیکنان پاری سن ژرمن پس از حذف دورتموند که روی زمین پارک دِ پرنس نشسته بودند و تمرین مدیتیشن می‌کردند سر و صدای زیادی کرد. این عکس یک پیام برای ارلینگ هالند بود که همیشه پس گلزنی به این شکل خوشحالی می‌کرد. پاریسی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شدند و توانستند شکست ۲ بر یک را جبران و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

در دیدار رفت هالند دبل کرده بود. پس از این بازی مهاجم نروژی یک عکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که خوشحالی پس از گلش را نشان می‌داد. او نوشت: "شهر من و نه شهر تو." در دیدار برگشت پاری سن ژرمن پاسخ بازیکن دورتموند را داد. نیمار که یکی از گل‌ها را به ثمر رسانده بود در شبکه‌های اجتماعی از هالند تقلید کرد. هیچ‌کس نسبت به این رفتار نیمار و دیگر هم تیمی‌هایش بی تفاوت نماند. هالند در یک مصاحبه پس از ۵۰ روز درباره این اتفاق صحبت کرد و گفت: به من کمک زیادی کردند تا مدیتیشین را جهانی کنند و نشان دهند که مدیتیشین خیلی مهم است. به همین خاطر از آنها تشکر می‌کنم که در این رابطه کمک کردند.

بیشتر بخوانید:

ارزشمندترین استعدادهای فوتبال جهان +عکس

مهاجم  ۱۹ ساله که در نیم فصل به دورتموند پیوست توانست در یازده بازی ۱۲ گل به ثمر برساند. اگر بازی‌هایش با سالزبورگ هم محاسبه شود در ۴۰ بازی ۳۳ بار گلزنی کرد. یک سال عجیب برای هالند به حساب می‌آید که ممکن است در آینده‌ای نزدیک به رئال مادرید بپیوندد. او گفت: شروع خیلی خوبی بود و از ابتدا خیلی لذت بردم و خیلی لبخند زدم. برای من زیاد لبخند زدن مهمترین موضوع در زندگی‌ام است. احساس می‌کنم هر روز در حال بهتر شدن هستم. 

هالند شم گلزنی بالایی دارد و برای گلزنی بازی می‌کند. کریستیانو رونالدو آینه بازیکن نروژی است. همچنین زلاتان ایبراهیموویچ الگویش است. مهاجم جوان دورتموند اظهار کرد: می‌توانم در صورت رونالدو ببینم که می‌گوید امروز گلزنی خواهم کرد و این کار را انجام می‌دهد. من بیش از همه این ویژگی‌اش را دوست دارم. به آن می‌پردازم و همان اشتیاق را دارم تا موفق باشم. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس