سید عباس موسوی نمایه

وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره وضعیت بحران انسانی در یمن خاطر نشان کرد که دولت انگلیس با فروش تسلیحات به عربستان سعودی «دستان خود را به خون مردم بی‌گناه یمن آغشته کرده است.»

به گزارش مشرق، سید عباس موسوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری نوشت: «با توجه به آنکه قساوتها در یمن باعث قرار دادن این کشور در آستانه بدترین بحران انسانی شده که با شیوع ویروس کووید-19 نیز توام شده، دولت انگلستان از صادرات تسلیحات به عربستان سود کسب کرده و دستان خود را به خون مردم بی‌گناه یمن آغشته کرده است.»

در ادامه این پیام آمده است: «انگلیس باید در سمت درست تاریخ قرار گیرد!»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    7 0
    انگلیس واکسنهایش را روی کنیا تست میکند. تمام سیاهان برده انگلیسند. وسعت این کشور پلید اندازه گیلان و مازندران است، اما نیمی از جهان به این قالتاقها باج می دهند. سفرای انگلیس بدون یک درصد تردید، جاسوس و خبرچینند. انگلیسیها در حسادت و درج اکتشافات علمی ملل به نام خود روزی هرچه دزد را سفید کرده اند. نیوتون تمام آثار ابن حیثم را خوانده و بسیاری از فرمولهای مکانیک و اپتیک او را به نام خود ثبت کرد. آثار باستانی ملل در موزه های این اشرار پلید نگهداری میشود. و جالب این که هنوز ملت دنیا به این اشرار باج می دهند. وقت آن شده که به قعر تاریخ بپیوندند. مرگ بر انگلیس. لعنت بر انگلیسیها دزدهای دریایی و زمینی.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    انگلیس باید در سمت درست تاریخ قرار گیرد! :)))))))) با چه رویی اینو نوشتی خدا وکیل؟ این یه روحانی برای ما آموزش داده از خودمونه، پدرمون رو در آورده حالا شما از منشا آلودگی می خوای سمت درست قرار بگیره!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس