نیروهای یمنی (1).jpg

آزادسازی پایگاه های نظامی که شاهرگ های ائتلاف سعودی به شمار می‌آیند یکی از راهبردهای اصلی نیروهای یمنی برای پاکسازی کامل استان‌های الجوف و مارب محسوب می‌شود که در دستور کار قرار گرفته است.

سرویس جهان مشرق؛ نقطه شروع شکست های سنگین نیروهای ائتلاف سعودی در مرکز یمن، آغاز عملیات «بنیان المرصوص» و پاکسازی مناطق شرقی پایتخت در اوایل بهمن ماه سال گذشته است که توازن قدرت را ۱۸۰ درجه به سود نیروهای یمنی تغییر داد.

در گام نخست این عملیات، ائتلاف سعودی مناطق اشغالی را در بخش «نهم» در شمال شرق استان صنعاء به همراه بخش هایی از غرب استان مارب و جنوب استان الجوف از دست داد و متحمل ضربات مهلکی شد.

رزمندگان یمنی در جریان این عملیات به یک پیروزی مهم دیگر دست یافتند و پایگاه نظامی «فرضه» را هم در شمال شرق استان صنعاء (پایتخت) بازپس گرفتند و به کنترل درآوردند و نیروهای ائتلاف سعودی را در شوک فرو بردند.

آزادسازی پایگاه های نظامی که قلب تپنده ائتلاف سعودی به شمار می آیند یکی از راهبردهای اصلی نیروهای یمنی در عملیات آزادسازی مناطق اشغالی استان های الجوف و مارب است که در دستور کار قرار گرفته چرا که راه را برای پیشروی های بیشتر باز می کند.

به گزارش مشرق، رزمندگان در جریان عملیات تامین امنیت و پاکسازی مناطق اشغالی در جنوب غرب و شمال غرب استان الجوف نیز موفق شدند پایگاه های مهم و راهبردی «اللبنات و الخنجر» را از اشغال خارج کنند و به کنترل دربیاورند.

پایگاه نظامی «اللبنات» در شرق بحش «الحزم»، مهم ترین مقر نظامی ائتلاف سعودی در جنوب غرب استان الجوف محسوب می شد و دوازدهم فروردین ماه امسال پس از درگیری های سنگین پاکسازی شد؛ این پایگاه پس از آزادسازی بخش الحزم، اتاق عملیات نیروهای ائتلاف بود.

پایگاه نظامی اللبنات، از محور جنوبی به استان مارب متصل می شود که از محور غربی با شهر الحزم حدود ۵۷ کیلومتر فاصله دارد و از محور جنوبی نیز در ۵۳ کیلومتری شهر مارب واقع شده و همین مسئله اهیمتش را چند برابر کرده است.

پایگاه نظامی «الخنجر» در شمال غرب استان الجوف (بخش خب و الشعف) و نزدیکی مرزهای مشترک با استان صعده و جاده راهبردی «البقع - الحزم» واقع شده و پاکسازی این پایگاه تاثیر زیادی بر آزادسازی مناطق حومه از جمله «الیتمه» دارد.

اعلام الحربی

در حال حاضر، نیروهای ائتلاف سعودی در محور جنوبی استان الجوف پایگاه نظامی «الکنایس» را در اشغال دارند و بازپس گیری این مقر در اولویت و دستور کار نیروهای یمنی قرار گرفته است تا روند پیروزی های میدانی را در این استان تکمیل کنند.

رزمندگان یمنی حدود ۲۷ کیلومتر با پایگاه «الکنایس» فاصله دارند که از محور جنوبی به شهر مارب و از محور جنوب شرقی به پالایشگاه نفتی «الصافر» متصل می شود و نقطه اتصال استان های الجوف و مارب به شمار می آید؛ نیروهای ائتلاف سعودی پس از دست دادن پایگاه «اللبنات»، اتاق عملیات خود را به پایگاه «الکنایس» انتقال داده اند.

در محور غربی استان مارب (شرق بخش صرواح) نیز نیروهای یمنی در یازدهم فروردین ماه امسال توانستند پایگاه نظامی «کوفل» را بازپس بگیرند؛ این پایگاه از محور شرفی حدود ۱۸ کیلومتر با شهر مارب فاصله دارد و از محور غربی به شهر «صرواح» متصل می شود.

در روزهای گذشته پایگاه نظامی طارق بن زیاد (الجفره) در شمال غرب استان مارب از اشغال نیروهای ائتلاف سعودی خارج و به کنترل نیروهای یمنی درآمد؛ این پایگاه در شرق سه راهی الجوف و نزدیکی جاده مهم و راهبردی «صنعاء - مارب» واقع شده است.

رزمندگان یمنی در محور شمال غرب استان مارب تلاش می کنند پایگاه نظامی «ماس» را از لوث وجود نیروهای ائتلاف سعودی پاکسازی و آزادسازی کنند؛ در صورت پاکسازی این پایگاه، مواضع اشغالی در بخش های «مدغل الجدعان و مجزر» به صورت دمینوار آزادخواهند شد.

در حال حاضر، پایگاه های نظامی «صحن الجن و تداوین» در شمال شهر مارب در اشغال نیروهای ائتلاف سعودی هستند؛ این دو پایگاه نظامی از محور شمالی با شهر مارب به ترتیب ۴ و ۲ کیلومتر فاصله دارند.

در صورتی که این دو پایگاه نظامی مهم و راهبردی از اشغال نیروهای ائتلاف خارج شوند و به کنترل رزمندگان یمنی درآیند راه برای ورود به شهر مارب (مرکز استان مارب) از دروازه های شمالی باز خواهد شد؛ پایگاه نظامی «صحن الجن» محل ذخیره تجهیزات نظامی و استقرار نیروهای ائتلاف سعودی است و همین مسئله اهمیتش را نسبت به پایگاه «تداوین» چند برابر کرده است.

به گفته منابع میدانی، نیروهای خارجی اشغالگر نیز در پایگاه نظامی «صحن الجن» حضور دارند؛ در ماه های گذشته یگان موشکی جبهه مقاومت انصارالله یمن تاکنون چندین مرتبه این پایگاه راهبردی را هدف قرار داده است؛ رزمندگان یمنی برای رسیدن به پایگاه های نظامی «صحن الجن و تداوین» باید در گام نخست پایگاه نظامی «الکنایس» را در جنوب استان الجوف از اشغال ائتلاف سعودی خارج کنند.

اعلام الحربی

پایگاه نظامی «الرویک» نیز در شمال شرق استان استان مارب و در نزدیکی مرزهای مشترک استان الجوف در اشغال نیروهای ائتلاف سعودی است که از محور جنوبی به جاده «مارب - حضرموت» و تاسیسات نفتی «الصافر و الرجاء» متصل می شود.

به گراش مشرق، اگر رزمندگان یمنی بتوانند پایگاه های اشغالی را در استان الجوف و مارب بازپس بگیرند و به کنترل درآورند، مناطق اشغالی یکی پس از دیگری در این دو استان آزاد خواهند شد و بخش وسیعی از مرکز یمن در آستانه پاکسازی قرار می گیرند و سرنوشت نبردها به طور کامل تغییر می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • آذربایجانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    51 2
    به نظرم جنگ یمن به بن بست خورده و عربستان توانایی لازم برای پیروزی نهایی رو نداره با این وضعیت تا 20 سال آینده هم نتیجه نخواهد دید فقط داره هزینه هدر میده
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      2 18
      نظر نده استاد برای قلبت خوب نیست
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      12 2
      به عکس . ورق برگشته و‌ این سعودیها هستند که در مخاطره اند ، هم اختلافات فی مابین شان و هم فتوحات اخیر انصار الله .
  • جوادپاکسرشت.امامزاده(اقلید) IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    40 0
    خداپشت وپناه دلیرمردانصارالله باشه..انشالله ک پوزه ی نجس وخبیث ال یهود و ال سلمان روبخاک میکشن این شیرمردان یمنی...لعنت به کفاروجاهلهای زمانه ال سلمان
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 69
    یمن با این کارها فقط داره کشورشو بیشتر در باتلاق فرو میبره، تنهاراه صلح
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      35 0
      13:06اصلأ انتظار نداشتین پوزه اربابای سعودیتونو اینطوری به خاک بمالن، نه؟؟ سعودی همینطوری پیش بره تو فاضلاب فرو خواهد رفت، تنها راهش عقب نشینی کامل، ابراز غلط کردن و شکر خوردن و پرداخت کامل خسارت جنگ اعم از مالی و جانی به حوثی ها!!!
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      24 0
      صلح با کی ؟ اربابت که ارزش معاهده و پیمان نشون داد ! صلح با اونهایی که اسم تشدید درگیری و اشغال میزارن آتش بس ؟ البته یمنیها قبلا هم در صلح بودند از نوع صلح گرگ و میش ، البته شما ظاهرا دنبال همین نوعشی ، هیهات منا الذله . یمن إن شاء الله روز به روز به نقطه رهایی و خروج از سلطه اشرار نزدیکتر می شود .
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    27 0
    درود بر برادرانمان در یمن .برای پیروزی کامل آنان ،صلوات.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 22
    سالهاست این نقشه داره منتشر میشه بدون هیچ تغییری جنگ فرسایشی سعودی ها در کاخ مردم یمن بر خاک
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      26 8
      غیر از یاس چیزی بلدی ؟ وای به حال ملتی که حاکمان و قلم زن هایش امثال تو باشند ، توسری خوری و ...
  • پری مجرد42ساله IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 45
    پاتون رو از تو کفش عربستان سعودی دیوانه بکشید بیرون و از یمن و حزب الله لبنان دفاع نکنید میخواهید آل سعود وحشی ایران را به خاک و خون بکشد بگذارید نمازمان را بخوانیم قرآن بخوانیم و از روزه گرفتن و مفاتیح خواندن لذت ببریم با این همه استرس و رعبی که به مردم مظلوم ایران وارد میکنید عملا حضور قلب در عبادات را از دست می‌دهیم فاین تذهبون؟
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      2 37
      خدا حفظت کنه پری جان حقا که باشرفی
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      15 0
      ۴۲ ، و ارقام دیگه بالاخره چی ؟ کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      26 1
      کفش عربستان ؟ یمن مال اونه ؟ اگه دیونه ای خرابی ایجاد می کنه بترسیم و کنار بایستیم ؟ بگذاریم هر کی له شد نشد ؟ اگر عاطفه تان با عقل ترکیب می کردید ، قلمتان نمایانگر ترس نبود
    • وهاب IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      17 1
      البانی خوش میگذره؟ هوا چطوره اونجا؟خخخخخخخخ
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      17 0
      تا بازوان هستند چشم در امان است ، به فکر قوت و سلامت آنها بودن یعنی اهمیت امنیت چشم
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      22 0
      شما برو خونه این کارها مردونه هست با روحیه شما سازگاری نداره.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      20 0
      بده میخوایم دستتو بگیریم ببریم در آرامش کامل توو مسجدالحرام بشینی قرآن و متفاتیحت رو بخونی؟ شما بااین روحیه لطیفت فعلآاخبار رو دنبال نکن تا خودم خبرت کنم.در ضمن آدم سالم از کفتارکاغذی میترسه؟!!!!
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      11 0
      باشه. حالا برو ولمون کن :/
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      3 0
      نه بابا
    • عبدالله مومن IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      5 0
      پری !!! وای که تو چقدر خری !!!
    • محمد IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      2 0
      به خدا تو هم با سعودی ها هستی سعودی کی باشه ک ازش بترستیم
    • امیر IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      2 0
      خاک تو اون سرت_تو نماز هم بلندنیسی بخونی_اگر جنگ هم بشه ما خودمونو وبروبچ انقلابی ازپسشون برمیایم لازم نیست توی آلبانی نشین خائن خود تو از ترس سعودی ها خیس کنی
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    18 0
    ماه دعاست ، دعای برای دیگران امکان استجابت دعاهایمان را بیشتر می کند ، دعای مرزداران برای نصرت بیشتر و کامل جبهه مقاومت هماره بخوانیم ، دعای ۲۷ صحیفه سجادیه .
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    6 0
    به امید پیروزی های پی در پی انصارالله
  • ایران اسلامی DE ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    9 14
    لطفا پیگیر نقش سعودی های در حمایت از پانترکیسم (پانگوش درازیسم) بشوید. دم خروس در جایی بیرون می زند که در ظاهر ایرانی هایی در ورزشگاه داد می زنند "خلیج عربی!!!!!!!!!!!!!!!!!!" لطفا پیگیر جریان پانترکیسم در دولت و مجلس و نظام باشید آنچه مسلم است این ها در دستگاه های دولتی و مجلس و بویژه استانی (تاکید موکد می کنم استانداری ها) نفوذ دارند! پیگیر شوید ببینید چه کسانی درحال گسترش زبان های کشورهای همسایه ما یعنی ترکیه و جمهوری جعلی آذربایجان در ایران هستند. درد آورتر آنکه پا پول خود ایرانی ها! یعنی ما شبکه استانی به زبان ترکی می زنیم! این یعنی گسترش و تثبت زبان ترکی! نماز جمعه ها را به زبان ترکی برگذار می کنیم! این یعنی تثبیت و گسترش زبان ترکی! و خیانت های بی شمار دیگر! آن هم با پول مردم ایران و به کام تفاله های باز مانده امپراطوری عثمانی! چرا اصلا باید در کشور ما به زبانی بها داده شود که حاصل حمله و تجاوز امپراطوری عثمانیست! از کی تا به حال این زبان زبان مادری شده است؟ مگر نه زبان مادری زبان مام میهن یعنی فارسی ست؟ چرا این زبان امپراطوری عثمانی باید در نقش اپوزیسیون!!!! زبان مام میهن ما یعنی فارسی برآید؟ عمق فاجعه را زمانی می فهمید که به سخنان افرادی چون قاضی پور و پزشکیان پانترک و نفوذی در مجلس گوش می دهید! و البته نفوذی ها به همین ها ختم نمی شوند در دستگاه های دیگر هم وجود دارند! شما همین خطی که منجر به تاسیس شبکه های استانی به زبان های محلی شد را بگیرید می رسید به خطی که درصدد تجزیه ایران است و بسیاری نفوذی ها را شناسایی خواهید کرد! متاسفانه ما مغزمان دارد در جهت منافع استعمار جهانی قرار می گیرد! ما ایجا به پان ترک ها و پان کرد ها و... که بر هیچ کس حتی احمق ترین مردمان این کره خاکی تجزیه طلب بودن آن ها پوشیده نیست و به تعبیری که حضرت آقا در مورد امریکا کرد، یک دست مخملین و ظاهری حقوق بشری را پیش می کشند و امتیاز از ماهای به خواب رفته می گیرند ولی در زیر آن ظاهر مخملین دست چدنی تجزیه ایران است! تا به حال از خود پرسیده اید چرا باید زبان های کشور های همسایه ما به عنوان اپوزیسیون زبان مام میهن ما درآید؟ چه کسی پست این اپوزیسیون سازیست؟ با پول چه کسی؟ و مهتر از همه با چه هدفی؟ تا به حال کسی از خودش پرسیده است چرا قاضی پور مجلسی می آید می گوید ما 40 میلیون ترک!!!!!!!!!
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      5 0
      برو بمیر بابا. تفاله ای مثل تو دوره هیتلر و موسولینی فاشیست باید می بودن تا با همون آشغالا نابود میشدن.ایران کشور فارس و ترک و کرد و غرب و بلوچ و ترکمن و گیلانی و قشقایی و...هست.این تنوع میتونه بازار کشورهای اطراف رو مال ایران کنه ولی تفاله های مثل تو با نگاه فاشیستی و امنیت گرایی نابودش کردین.هر چی فک میکنم تو یا احمقی و یا عامل انگلیس که می خوای ایران تو همین بحث چرت فقط باشه.تف به شرفتون
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      5 2
      ترک های گرامی ایران ۱۸ میلیون نفرند
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    5 0
    خوب یمن تو مشت انصارالله است انصارالله مثل لاکپشتی که دارد مار را از طرف دمش دارد می خورد کار سعود را تمام خواهد کرد یعنی سعود هم مثل مار هر قدر زودتر یک بخشهایی از یمن را بدهد و صلح کند بیشتر به نفعش است ولی سعودی ها قدرت تجزیه و تحلیل ندارند و اربابان امریکایی اش را هم به اشتباه تحلیل مسائل می اندازند
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    8 1
    کار سعود تمام است یمن مال زندگان است
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    7 0
    من همه خبرها را می خوانم اما خبر یمن گل سرسبد تمام خبرها است
  • یک ترک IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    5 0
    راه حل یمن حملات 1- شبانه (با دوربین ها دید در شب) تا پشتیبانی هوایی وجود نداشته باشد 2- مستمر هر شب 3- کوچک 4- در تمامی خطوط 5- خصوصا مناطق کوهستانی برای تخریب روحیه اشغالگران و نابودی قدرت تصمیم گیری اشغالگران است ااینو به مقامات برسانید
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    مثلا اگر انصارالله کنترل شهر عدن را به قبایل جنوبی می سپرد الان جنوب یمن جولانگاه منصور هادی و امارات نبود- متاسفانه حوثی ها بازی با کارت قبایل را بلد نیستند و زیاد لازم نیست که در تمامی مناطق خودشان وارد میدان شوند مثلا قبایل سواحل غربی را برای بیرون کردن اشغالگران از حدیده بسیج کنند خودشان نیز از دور مدیریت اوضاع را بکنند
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    مثلا اگر انصارالله کنترل شهر عدن را به قبایل جنوبی می سپرد الان جنوب یمن جولانگاه منصور هادی و امارات نبود- متاسفانه حوثی ها بازی با کارت قبایل را بلد نیستند و زیاد لازم نیست که در تمامی مناطق خودشان وارد میدان شوند مثلا قبایل سواحل غربی را برای بیرون کردن اشغالگران از حدیده بسیج کنند خودشان نیز از دور مدیریت اوضاع را بکنند
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    3 0
    مشکل یمنی ها نداشتن سیستم های مثل استرلا-3 و یا موشک هایی مثل میثاق 3 است نه چیز دیگر برای همین نمی توانند مناطق تصرف نموده را حفظ کنند- خدا به سپاه ما کمی عقل عطا کند اگر جیگر و یا پول تهیه و ارسال این موشکها را ندارند گروه منتظران مهدی حاضر است این موشک ها را به یمنی ها ارسال نماید
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    4 0
    متاسفانه ایران برای اینکه نفت ایران را آمریکا بخرد به یمنی ها موشک میثاق 3 یا استرلا 3 را نمی دهد
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    3 0
    باید موشکهای پدافندی سهند1،2،3 که همان استرلا یا سام 7 روسی است را باید هر طوری است به یمنی ها برسانید آمریکایی ها فکر می کنند اینها را از روسیه خریده اند یا صالح بطور مخفیانه اینها را خریده است تکنولوژی اش را هم به یمنی ها بدهید
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    4 0
    خوب یمنی ها باید از موشک های قائم 114 که بردی در حدود 8 کیلومتر و وزنی 45 کیلویی دارد استفاده نماید ایران باید ای سی ها و نحوه ساخت خود موشک را به یمنی ها با پهباد برساند خودشان بسازند
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    4 0
    خوب چرا با پهباد چیپ های موشک های ضدزره هدایت سیمی را به یمنی ها نمی رسانید مثل آی سی های تاو و کورنت و مالیوتکا و یا حتی ضدهوایی دوش پرتاب میثاق
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    4 0
    یمنی ها باید به سیستم های پدافندی پسیوحرارتی و پسیوراداری هم مجهز شوند مثل حرز نهم چون قابل سرکوب شدن توسط موشک های ضدرادار هواپیماهای دشمن نیست
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    6 0
    آمریکا برای نبرد با انصارالله اگر خودش وارد نبرد شود بیشتر از 20 هزار کشته می دهد و اگر بخواهد از مزدوران سعودی کمک بگیرد آش همین است و کاسه همین است و کاری از عربستان در این شش سال برنیامده- یعنی انو گفتم که از گسترش جنگ و فشار بیشتر و سهمگین بر عربستان بخاطر امریکا نترسند
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    5 0
    آمریکا خودش هیچگاه بطور مستقیم در یمن دخالت نخواهد کرد هرگونه برخورد و وارد شدن آمریکا به جنگ یمن باعث گسترش جنگ و شعله های آن می شود مثلا باعث نابودی کشتیرانی بین المللی در آبها آزاد و قطع جریان نفت عربستان و امارات بطور کامل می گردد- چیزی که از توان امریکا خارج است
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    همیشه بعد از پیشروی در مناطق بیابانی انصارالله دچار شکست می شود چون حمله کردن آسان است اما حفظ مناطق بیابانی بدون پدافند هوایی خوب خودکشی محسوب می شود
  • تحلیل گر NL ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    15 5
    فقط دو منطقه مونده که محاصره حوثی ها کامل بشه .. الحدیده و حجه هست اگه محاصره کامل بشه حوثی ها شکست سنگینی میخورند ..
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      2 10
      در قسمت الحدیده تا تعز یک باریکه دست اشغالگران است ، اگر پدافند هوایی و موشکهای ساحل به دریای انصارالله ارتقا بیابد ، شکستن محاصره خیلی راحت خواهد شد إن شاء الله که هر چه زودتر چنین شود .
  • سهیل IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    درود بر رزمندگان انصارالله و مقاومت.حقا که شرافت و ایستادگی رو به جهانیان معنی کردید.ننالیدید و همچون منافقان نترسیدید که همانا خداوند با شما صابران است.
  • علی FI ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 1
    سلام وقت بخیر انصارالله یمن نشان داد که اسلحه آمریکایی در مقابل اراده مجاهدان پوچ است امروز انصار الله یمن حزب الله لبنان گروه‌های شیعیان عراق ومحور مقاومت با القاعده وداعش وگروههای تکفیری زمین تا آسمان فرق می کند مطمئن باشید آینده شبه جزیره عربستان را انصارالله رقم خواهد زد در کنار جهاد با مزدور ان سعودی به توسعه وبازسازی یمن غافل نشده است
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    ایران نبایستی محصور در لاک دفاعی خلیج فارس بایستد ، حضور حجیم و پررنگ ارتش و سپاه در خلیج عدن و تنگه باب المندب از جهات مختلف بسیار مهم است
  • علی GB ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    به کمک انصارلله بشتابید رهبرانصارلله همان یمانی است
  • علی خدایی GB ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    خدا قوت به برادران جبهه مقاومت انثارالله
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    یمن سرزمین مالک اشتر،اویس قرن، کمیل بن زیادهاست مردمی صبور پابرهنه ومقاوم ودرنزدیکی ظهورامام مهدی سیدیمانی ازاین سرزمین پرچم علیه ظلم وفساد بلندمیکنه صددرصداتفاق میفته خدامیدانه زمانش کی هست هرکس ازاونافرمانی کنه آتش جهنم نصیب اوست، صهیونیست ها اسرائیل دیگه دراینده وجودنخواهدداشت. ای بهایی هادرحیفاهستید
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    3 0
    جناب که داری ترک ها را خاین خطاب میکنی فاشیستی مثل تو در جایگاهی نیست که به قومیت های دیگه توهین کنه تاریخ ایران نشان داده اگه زبان فارسی یا کشوری بنام ایران دا ریم این درسایه وتلاش ترک ها ی اذری ایران بوده مگر نه اینکه ما بخاطر عزت ایران ویکپارچگی این کشور از جان ومال زندگی دنیوی گذشتیم تا این کشور بماند که ماند،اون موقع که ترک ها برای از دست زفتن قفقاز خون گریه می کزدن امثال تو فاشیست منافق کجا بودن اجدادت اون موقع لابد داشتن خوشگزرانی میکردن ،البته اونایی که به جای خلیج همیشه پارس عربی گفتن مشتی مثل تو خاین وطن فروشن وکارشان محکوم هست هرچند که تعدادشون کم هست تو در حد واندازه ای نیستی که به اقوام دیگر توصیه کنی به چه زبانی صحبت کنن مطمعن باش اذری ها ودیگر اقوام ایران کشورشان را از تو بیشتر دوست دارن پس تو تیرانا بشین و راجع به مزدم ایران درست صحبت کن
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    انشالله پوزه سگان سعودی واماراتی و دیگر پست فطرتان به خاک مالیده میشود به همین زودی به حق این ماه مبارک
  • امید IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر سعودی
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 0
    موشک برای چه زمانی بدرد می خورد رمانی که دوهزار بار یمن را در یک روز بمباران کردن اگر داربد بزنید این همه ملت بدبخت را به کشتن ندهی یک شخصی می گفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس