کد خبر 1067640
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
موشک

فرمانده سابق و بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی درباره خطر سامانه موشکی حزب الله برای این رژیم هشدار داد و آن را «تهدیدی متفاوت» خواند.

به گزارش مشرق، وبگاه صهیونیستی «نتسیف نت» به نقل از سرتیپ «تسویکا هایموویچ» از  فرماندهان سابق و بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی، امروز (پنجشنبه)، درباه خطرات سامه موشکی حزب الله هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ لبنانی به یادداشت شاهزاده سعودی

این وبگاه، که روز گذشته، مقاله‌ای در خصوص هشدار افسر بلندپایه آمریکایی مبنی بر قدرت آسیب‌رسانی بالای موشک‌های حزب الله منتشر کرده بود بطوریکه در آن مقاله موشک‌های حزب الله را «اسلحه کشتار جمعی» و دردآور برای صهیونیست‌ها معرفی کرده بود، امروز نیز با انتشار گزارشی جدید به نقل از یکی از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی مجددا بر این امر تأکید کرد و درباره خطرات آن هشدار داد.

در این مقاله با عنوان اینکه تل‌آویو به خوبی از قدرت تشکیلات موشکی حزب الله با خبر است، به نقل از تسویکا هایموویچ نوشته شده: «حزب الله از قدرت شلیک موشک‌های نقطه‌زن، آن هم به تعداد زیاد، علیه اسرائیل برخوردار است؛ ما باید آماده تهدیدی متفاوت از آن چیزی باشیم که پیشتر به آن عادت کردیم».

در همین ارتباط، روزنامه صهیونیستی «معاریو» ، پیشتر، به نقل از «آلون بن داوید» تحلیلگر صهیونیست نوشته بود که تل‌آویو در مقطع کنونی درگیر مبارزه با کرونا و از توان حزب الله غافل شده است 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    4 0
    بخاطر اسرائیل نیم وجبی آمریکای نامرد همه کشورهای منطقه را در جنگ فرو برده آمریکا خنجر از پشت میزند وکارش نامردی هست وادعای حقوق بشر دارد لعنت بر آمریکا واسرائیل
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    حزب الله الان وارد یک جنگ هیبریدی شده. از تحولات اقتصادی و اجتماعی لینان نباید غافل بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس