کد خبر 1067621
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
افشای پروژه بسیار خطرناک آمریکا در عراق/ تلاش برای وارد کردن سامانه «گنبد آهنین»

سخنگوی یک جنبش عراقی از تلاش آمریکا برای وارد کردن سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به عراق پرده برداشت.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های عراق، عادل الکرعاوی سخنگوی جنبش انصار الله الاوفیاء تصریح کرد: نظامیان آمریکایی مستقر در عراق از نظر دولت و ملت عراق عنصر نامطلوب هستند، اما آمریکا مخالف اجرای مصوبه پارلمان است که بر اخراج آنها از عراق تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود آمریکا در تلاش است تا سامانه اسرائیلی گنبد آهنین را وارد عراق کند. درحالی که این سامانه در مقابله با موشک های حزب الله لبنان ناکارامد بوده است، در هر حال وارد کردن آن به عراق به معنای شروع یک پروژه بسیار خطرناک است.

الکرعاوی اظهار داشت استقرار سامانه پاتریوت، وارد کردن سامانه گنبد آهنین اسرائیل و افزایش تعداد نیروهای ویژهآمریکایی در عراق، به معنای آغاز نبردی جدید است که واشنگتن تلاش می کند آن را در عراق به راه بیندازد تا اوضاع را به خانه اول بازگرداند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    18 2
    از جایی ضربه خواهند خورد که به فکرشان خطور نکند ان شاء الله، صبور باشید
  • GB ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    13 2
    خدا نگذره از اون کسی سربسته میگم ( پرزیدنت (ح.ر)) که نگذاشت ما محکم تر سیلی بزنیم تو گوش این یانکی های پلید اگر سنگ اندازی های او نبود بساط این فتنه ها بر چیده شده بود ولو این که یک درگیری نظامی شکل میگرفت ان شاءالله سال آینده خط بطلانی بر جریان اصلاحات و لیبرالیسم در ایران خواهیم کشید.
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      0 10
      مگه نظامی هست؟؟؟
    • GB ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      4 11
      شماها خیلی پر روووو هستید!! جراتشو نداشتید الان میندازید گردن این و اون!!!
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    10 0
    عراقیها اگر حواسشان را جمع نکنند ممکن است از آمریکا رودست بخورند.باید با انسجام و وحدت ملی آمریکا را از کشورشان بیرون کنند
  • رضا IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    10 1
    با سلام.امریکای جنایتکار و اذناب بی ارزشش بدانند و آگاه باشند، مرجعیت معظم عراق و برادران و خواهران شهیدان سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همه شهداء گرانقدر و جانبازان مظلوم در عراق و مقاومت اسلامی اجازه تعدی به ممالک اسلامی مخصوصا عراق عزیز نخواهند داد و در صورت هرگونه تحرک آنجا را قتلگاه آنان خواهند کرد ان شاءالله
  • GB ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    5 4
    خوش خبر باشی.
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      4 0
      انشاالله خبر مرگ بابات ترامپ
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    9 0
    خدا لعنت کنه آمریکا و اسراییل و عربستان رو. ما که خودمون تحت فشاریم هیچی. بیچاره عراقی و یمنی و سوری ها که هر روز بمباران میشن و به خاک و خون کشیده میشن.
  • US ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    3 5
    اگر ناکارآمد بوده پس چرا بسیار خطرناک است؟!
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      6 0
      خطرناکی اون بخاطر نفوذ سیستم اسرائیلی به ساختار پدافند عراق و کلا سرزمین عراق هستش.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    1 1
    بنام خدا آمریکا پروژه واقعا وحشتناکی داره اگرایران ونه فقط گروه های مقاومت وارد عمل نشونداینبار واقعا ایران هدف است . بطور خلاصه آمریکا درحال کپی مدل حزب الله لبنان درعراق است مدلی که اگرجلویش گرفته نشود هم عراق هم سوریه ودرآخرایران خسارت خواهند دید آمریکاآنهارامجهز به انواع موشکهای دوربرد ومیانبرد میکند که سوریه عراق حزب الله لبنان راهدف بگیرد وایران دراین مرحله هم هدف داعش موشکی وزرهی است . عقب نشینی تاکتیکی وتحویل دادن زرهپوشها وسلاحها ورادارها وافزودن برآنها درحدیکه داعش درحدیک کشورتوانمند سربلندمیکند بازرهموشهای آمریکایی انتحاریهایش دوباره موصل وبعدنجف وکربلا وکل عراق را میگیرد . لطفا به دفترآقا وسردارسلامی برسانید اگرایران همین حالانجنبد باید موشکهایی بنام داعش برزیساختها وهمه مردم فرودآید ! پیش خدا ازشماعهدمیگیرم همین الان اطلاع دهیدبه دفترآقا اطلاع دهید
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 0
      نظرمن اینه که درتیرماه آمریکا سعی خواهدکرد ایران را مورد حمله قراردهد دخترجوانی گریه میکند وبناهای کاخ ملکه آرامش میکنند که همین تیرماه که تومیخواهی ! دختر دست ازگریه کشید پس ایران بلند شو ایران آماده است مردم قسم میخورم بایدآماده باشید اصلاحطلبان باهموطنانتان متحدشوید خدا این بار دنیارا بامقاومت مردم ونظام باامدادهای غیبی آمریکا و عربستان ورژیم صهیونیستی را نابود خواهدکرد میدانم بعضی باورنمیکنند اما آقاامام زمان عج ازماانتظاردارد تفنگهایمان رابه دوش بگیریم وخدای نکرده عزادار شیعیانشان نشوند . خدایا تومیدانی ماجز توو جانشینت را نداریم پس میمانیم تا نابودی ستم کاران رقم بخورد برخیزید بگذارید سلاحهای مارابردوشهایمان ببینند . هرکس مسلمان نیست بخاطروطنش که تاریخی ترین نبرد موفق رادرپیش دارد آماده شود . لبیک یا صاحب الزمان عج آقای من میدانی برای توجانم راهم میدهم پس دعاکن استواربمانم ویاریم کن تا بادشمنانت بجنگم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس