کد خبر 1067611
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کرونا

استاندار قم از کنترل بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: علیرغم وجود مشکلات توانستیم تا حدی این بیماری را کنترل و تا حدودی به یک وضعیت آرامش نسبی برسیم.

به گزارش مشرق، بهرام سرمست پس از بازدید از مرکز بهداشت استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از زحمت و تلاش‌های کادر درمانی و بهداشتی استان در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: کادر بهداشت از ابتدای شیوع بیماری در استان در خط مقدم مبارزه با این بیماری بودند و  فداکارانه وارد میدان عمل شدند که باید قدردان این زحمات بود.

بیشتر بخوانید:

نمکی: باید برای هجمه «کرونا» و «آنفلوآنزا» در «پاییز» آماده باشیم

استاندار قم توفیقات روزافزون کادر درمانی و بهداشت را از خداوند متعال خواستار شد و گفت: این مراسم به منظور قدردانی از زحمات و تلاش‌های این عزیزان است که  تلاش‌های آن‌ها سبب شد توفیقات خوبی درروند مبارزه با بیماری کرونا  به دست آوریم و بتوانیم این بیماری را تا حدی کنترل کنیم.

وی با تاکید براینکه این توفیقات حاصل تلاش همه دستگاه‌ها و ارگان‌های استان بوده است، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، علما و روحانیت، کادر درمان و پزشکی، خیرین و گروه‌های مردمی ظرفیت‌های خود را پای‌کار آوردند و علیرغم اینکه مشکل داشتیم، توانستیم تا حدودی به یک وضعیت آرامش نسبی برسیم.

سرمست آغاز مرحله دوم غربالگری شهروندان را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: نیاز داریم جمعیت آماری خود را در جهت سیاست‌های پیشگیرانه بیماری کرونا شناسایی و غربالگری کنیم  تا  این بیماری را که تا حدی کنترل‌شده  را تحت کنترل درآوریم و غافلگیر نشویم و از شیوع این بیماری پیش‌گیری کنیم.

استاندار قم  در پایان با تاکید بر اینکه مسئولان بهداشت در خط مبارزه با بیماری کرونا در استان قرار دارند، خاطرنشان کرد: لازم دیدیم که از وجود این عزیزان قدردانی و تشکر کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    29 17
    خخخ الکی بگید تا مردم سرازیر بشن قم دوباره موج سوم رقم بزنید کثیفتر از شنا ندیدم
    • رامین US ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      6 4
      خطاب به 16:28، چرا حرف بی خود می زنی؟!!! وقتی کرونا در قم کنترل شده، چرا نباید اعلام کنند؟!!! در ضمن این مسئله دلیلی برای بازکردن مسیر ورودی قم به روی مسافران نیست.
    • مازندران IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 0
      مسئولین این محدودیت بین استانی را به خصوص درباره استانهای شمالی برقرار کنند
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    3 7
    یه کشورو به خاک سیاه نشوندین حالا خبر خوشم میدین؟ /// سانسورچی بچاپ. بذار این بغض سر واکنه. تا کی تیغ‌خوری کنم و دم نزنم؟
    • امین US ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      8 2
      جناب بدنساز، شروع بیماری از قم نبود، بلکه تشخیص بیماری از قم شروع شد، قم اصلاً فرودگاه بین المللی ندارد که کسی از خارج، این بیماری را به قم منتقل کند، شروع بیماری توسط یک تاجر عرب و همسر چینی اش از تهران شروع شدف این حرف من نیست، نظر سازمان بهداشت جهانی است.
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    9 0
    مشرق جان شهرستان بابل دوباره صعودی شده روند ابتلا. خواهشا بگو. ارسال این پیامهای زودهنگام عواقب خوب نداره. به ویژه اینکه خیلیها رعایت نمی کنند.
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      1 3
      با دلیل و مدرک بگو و گرنه منم میگم بابل صفر شده
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    2 1
    اینقدر که این تهرانی در پخش این ویروس موثر بودن زنبور در گرده افشانی نبود!
  • Javati IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 3
    دقيقا اين علما و روحانيت كجا پای کار بودند و چه کار مهمی واسه مبارزه با کرونا کردند جز فرار کردن به شهرهای دیگه و داخل هفت تا سوراخ قایم شدن و مانع از قرنطینه قم شدن و یک ایران رو الوده کردن
  • کوروش IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 2
    خطاب به 16:28 ، جناب الکی بگید، از کجا معلوم که تو خودت الکی نباشی! من کثیفتر سراغ دارم و آن خود شمایی که به راحتی توهین میکنی بدون اینکه خودت علم و آگاهی لازم و قدرت تشخیص و تحلیل داشته باشی فقط اراجیف غیر مستند معاندین را تکرار میکنید. خوبه انسان اگر هم مخالفه یه مخالفه شرافتمند و محترم باشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس