کد خبر 1067609
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
1

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان با انتشار رشته توئیتی در فضای مجازی روز کارگر را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، اکنون مدتی است که برخی از کشور‌های جهان روز اول ماه میلادی مه را به عنوان روز کارگر شناخته و معرفی می‌کنند. این روز در ایران با ۱۱ اردیبهشت مصادف است و به کشته شدن تعدادی از کارگران کرمانشاه در سال ۱۳۲۵ برمی‌گردد. به همین مناسبت پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان ، با انتشار رشته توئیتی در صفحه مجازی خود این روز را تبریک گفت.

فتاح در توئیتر خود نوشت:

"‏بی‌شک رشد و توسعه کشور عزیزمان ایران، مرهون تلاش‌های بی‌وقفه کارگران زحمتکش و عزیزی است که همیشه در خط مقدم فداکاری و ایثارگری هستند. معمولاً عادت به دیده شدن ندارند، درگیر مشکلات معیشتی هستند و عموماً نتیجه زحمات آنان به پای ما مدیران گذاشته می‌شود.

‏در بحران اخیر کرونا باز هم آنها در صف اول رشادت و مظلومیت قرار دارند و بیش از پیش نیازمند حمایت هستند. کارگران عزیز در مجموعه‌های مختلف بنیاد مستضعفان همانند دیگر واحدهای اقتصادی اجتماعی کشور در سال ‎جهش تولید نقش موثر و بی‌بدیلی را ایفا خواهند کرد.

‏در کنار شما و قدردان زحمات شما کارگران عزیز هستم و به تأسی از نبی مکرم اسلام بر دستان شما با افتخار بوسه می‌زنم.
ان شاءالله
روز جهانی کارگر بر همه کارگران عزیز و تلاشگر میهن اسلامی مبارک باد."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • احمد IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    7 0
    فکر کنم تسلیت میگفتی بهتر بود این برج واسم 1200پول دادن میگه بقیشو هم میدیم 700اجاره میدم
  • علی افصحی IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    1 18
    بسم الله الرحمن الرحیم. این توبیتی است که از یک مدیر اجرایی می توان داشت.باید گفت خدا قوت جناب فتاح عزیز.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    آقای فتاح به وضعیت زیرآب زنی و اذیت پرسنل در شرکتهای زیر مجموعه برس.
  • طاهر IT ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    اقای دکتر سلام علیکم خدا قوت...بیشتر شرکت های بنیادی از دوران قدیم مدیران سایه دارد...حتی بعضی ها بازنشسته هم شده اند اما متاسفانه همواره بلاترین قدرت را هم در اجرای شرکت دارند...هر مدیر ارشد سایه در شرکت بنیادی... ۵۰ مدیر و ریس در ان شرکت دارد....هیچ کارگری حق نوطق.. ‌کشیدن را ندارد...اگر کارگری با شما در ارتباط باشد ان بعنوان زیراب زدن و کافر معرفی میشود...من یه کارگر ۲۰ سال سابقه بنیاد مستضعفان هستم...یه خواهشی دارم بیشتر مدیران سایه شما از نظر مالی اشباع شده اند....نه صنعت می بینند و نه مشکلات کارگر را....لطفا در این سال مدیران سایه را در نظر بگیرید....فقط بازدارنده هستند....نه مجرای افزایش تولید....بلکه ضد کارگر...و ضد پیشرفت ایران ...متشکرم....دوستدارت کارگر نترس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس