روایتی از این روزهای زیارت در حرم رضوی؛ «بفرمائید زیارت آنلاین»

به همت مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی امکان ویژه پخش زنده (LIVE) از حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام در شب‌های ماه مبارک رمضان بر بستر فضای مجازی فراهم شد.

به گزارش مشرق، در ایامی که به سبب پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زیارت بارگاه منور رضوی با محدودیت‌هایی مواجه شده است و متأسفانه امکان حضور محبان و دلدادگان به ساحت قدسی امام رضا علیه‌السلام در حرم مطهر وجود ندارد، خادمان رسانه‌ای حضرت رضا علیه السلام بستر زیارت از راه دور در فضای مجازی را برای ارادتمندان به امام هشتم علیه‌السلام فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

در این راستا با هماهنگی خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب کشور،‌ شب‌های ماه مبارک رمضان حدود 2 ساعت پیش از اذان مغرب حال و هوای حرم مطهر رضوی در قالب یک برنامه متنوع که از بخش‌هایی همچون مدیحه سرایی، کارشناس دینی، تصاویر زنده و ناب از حرم مطهر رضوی و غیره تشکیل شده است، بطور مستقیم(LIVE)  از طریق خبرگزاری‌های «فارس»، «تسنیم»، «باشگاه خبرنگاران جوان» و کانال‌ خبری «اخبار مشهد» بر بستر فضای مجازی با ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به اشتراک گذاشته خواهد شد.

همچنین مخاطبان آپارات می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی https://www.aparat.com/bab.alreza/live همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 17 الی 20 بطور زنده شاهد تصاویر حرم مطهر رضوی بوده و زائر این صحن و سرای قدسی باشند.

علاوه بر این تصاویر زنده حرم مطهر رضوی نیز همراه با مداحی و سخنرانی به زبان عربی هر شب در ماه مبارک رمضان از طریق بستر فضای مجازی برای مخاطبان پایگاه‌های «العهد لبنان»، «الفرات عراق» و «قرمز و الدیری بحرین» ویژه مخاطبان عرب زبان‌ پخش می‌شود.

منبع: آستان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    1 0
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی.
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    آقا جون غریب تویی یا مادرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس