کد خبر 1067490
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰
کرونا آمریکا

آمریکا همچنان چه از نظر میزان ابتلا و چه از منظر تعداد جان‌باختگان در صدر جدول تلفات کرونا است؛ بر اساس آمارها تقریبا از هر سه مبتلای ثبت شده به ویروس کرونا، یک نفر آمریکایی بوده است.

به گزارش مشرق، بامداد پنج‌شنبه به‌وقت تهران، آمارها نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر جهان از رقم ۳ میلیون و دویست‌هزار نفر فراتر رفته است.

آمارها بیان‌گر آن هستند که از تعداد فوق همچنان بیش از یک میلیون و نهصد و هشتادهزار نفر در حال دست و پنجه نرم کردن با این بیماری هستند؛ کرونا تاکنون بیش از ۲۲۶ هزار نفر را به کام مرگ کشانده اما نزدیک به ۹۹۳ هزار نفر نیز از آن جان سالم به در برده‌اند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا ۱۰ برابر آمار رسمی

ترامپ: سازمان جهانی بهداشت ما را گمراه کرد

آمار قربانیان کرونا در آمریکا از ۶۰ هزار نفر هم گذشت

در میان کشورها، آمریکا چه از نظر میزان ابتلا و چه از منظر تعداد جان‌باختگان در صدر جدول تلفات کرونا است. در این کشور بیش از یک میلیون و پنجاه و پنج هزار نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند و بیش از ۶۱ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ایتالیا با بیش از ۲۷ هزار مورد فوتی در جایگاه دوم تلفات قرار دارد و انگلیس با بیش از ۲۶ هزار فوتی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

بر اساس آمارها تقریبا از هر سه مبتلای ثبت شده به ویروس کرونا، یک نفر آمریکایی بوده است. کشورهای غربی اکثریت قاطع ابتلا و تلفات را به خود اختصاص داده‌اند.

در آمریکا ترامپ به‌شدت به سوءمدیریت بحران کرونا متهم است. در یک تحلیل سی‌ان‌ان آمده است، مردی که می‌گفت در مورد داعش حتی بیشتر از ژنرال‌های نظامی می‌داند و ادعا می‌کرد که دستیاران خود را با تیزبینی علمی خود حیرت‌زده کرده، اکنون با رهبری خود در یکی از بدترین بحران‌های داخلی بعد از جنگ جهانی دوم بارها نقشی اشتباه داشته، تصمیمات خطرناک و ناآگاهانه گرفته و اکنون نیز محور اصلی این مسئله را سیاسی کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوجه تیغی بدنساز NL ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    برای برادران آمریکایی خود دعا کنیم. انسان باشیم. برای خواهران آمریکایی خود بیشتر دعا کنیم. عاشق باشیم.
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      0 0
      03:36 شما آمریکا زندگی میکردین خواهر برادر آمریکایی دارین؟؟!!
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    نسبت به تعداد کل همینطور هست ولی در افراد شناسایی تحت مداوا این آمار حدود ۴۳ درصد هست از حدود ۲ میلیون نفر تحت مداوا حدود ۸۵۰ هزار نفر آمریکایی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس