مدرسه نمایه

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران درباره سرانجام پیشنهاد شورای شهر برای ساخت مدرسه در هر منطقه از تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی پردیسان در منطقه ۲ تهران، اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در منطقه ۲ تهران با حضور وزیر کلنگ‌زنی شد و امیدواریم تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: این مجموعه ورزشی می‌تواند به توسعه سرانه فصاهای ورزشی کشور که در حدود ۰.۱ متر است، کمک کند.

شهری درباره سرانجام پیشنهاد شورای شهر برای ساخت مدرسه در هر منطقه از تهران بیان کرد: این موضوع پیشنهاد شورای آموزش و پرورش تهران به شورای شهر بود که با توجه به اینکه آقای هاشمی عضو شورای آموزش و پرورش هم است، قول داد کمک کرده تا شهرداران مناطق حداقل یک مدرسه در مناطق خود بسازند که به عنوان پیگیری مصوبات شورای آموزش و پرورش، یکی از مطالبات ما این موضوع خواهد بود.

وی اضافه کرد: البته برای جبران فضاهای آموزشی پیش‌تر قرار بر این بود تا طبق طرحی که با حضور استاندار تهران و مرحوم حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز طراحی کرده بودیم، ۱۲ هزار کلاس درس را طی برنامه‌ای پنج ساله تحویل دهیم که این بازه زمانی از سال گذشته آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران بیان کرد: ۲۵ درصد اعتبار این طرح از منابع دولتی، ۲۵ درصد از محل فروش خود منابع آموزش و پرورش و تبدیل به احسن آنها و ۲۵ درصد آن از منابع خیرین حقیقی و حقوقی تأمین می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    اینا که شد ۳تا ۲۵ درصد برا همینه تموم نمیشه ساخت این مدارس
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    ای بابا اکثر مسئولیت خودشون یا مدرسه یا دانشگاه خصوصی دارن و خون مردم رو میمکن و اختلاف بین طبقات اییجاد و فقیر و غنی رو جداسازی میکنن شاه ملعون هم اینکار رو نمیکرد تو صدا و سیما که مرکز پخش فساد در جامعه هست در برنامه 20:30 و ...میاد از مافیای کنکور و کتابهای کمک تحصیلی برنامه درست میکنه بعد خودش تبلیغ کننده و مروج همینهاست فساد تا کجا؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس