کد خبر 1067316
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر

وزیر ورزش و جوانان برای باز شدن گره اختلاف بین کارگزار مالی و باشگاه پرسپولیس جلسه ای را با مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز برگزار کرد.

به گزارش مشرق، روز دوشنبه مسعود سلطانی فر با جلیل وند مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز کارگزار مالی باشگاه پرسپولیس جلسه ای را برگزار کرد.

 

در این نشست دو ساعته و نیمه در خصوص مشکل به وجود آمده بین باشگاه و این شرکت صحبت هایی مطرح شد. مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم رضایت از وضعیت مالی و قول هایی که این کارگزار برای جذب اسپانسر و تزریق پول به این باشگاه داده بوده ولی نتوانسته خواسته های مدیران این تیم را برآورده کند هفته گذشته خواهان فسخ قرارداد با این شرکت شدند.

مهدی رسول پناه در دو مصاحبه به طور رسمی تاکید کرد که این قرارداد فسخ شده است اما مسئولان شرکت آتیه داده پرداز این فسخ قرارداد را قبول نداشته و تاکید دارند که این قرارداد پابرجاست. 

بیشتر بخوانید:

راهکار پرسپولیس برای رهایی از پرونده‌های شکایتی

با توجه به بروز این مشکل دوشنبه این نشست بین وزیر ورزش و مدیرعامل این شرکت که به تازگی از سفر خارج بازگشته برگزار شد.

مشکل باشگاه پرسپولیس با این شرکت فقط به مسائل مالی محدود نمی شود. در قراردادی که در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد با این کارگزار بسته شده ظاهرا اختیاراتی به آنها داده شده که عملا مسئولان پرسپولیس را برای انجام برخی امور بی اختیار کرده و مجموع این مسائل باعث شده تا مدیریت این باشگاه راضی به ادامه همکاری نباشند. 

مسعود سلطانی فر هم قصد دارد با برگزاری جلسه با طرفین به راهکار مناسبی برای این شرایط برسد. در صورتی که طرفین حاضر باشند با تغییر مواضع  در برخی از بندهای قرارداد قبلی و تعیین کف قراردادمالی به همکاری ادامه دهند این قرارداد ادامه پیدا می کند در غیر این صورت وزارت ورزش به دنبال مسیری است که با کمترین ضرر برای پرسپولیس این قرارداد تمام شده تلقی شود. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس