کد خبر 1067194
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تباس

رئیس لالیگا، پیگیری رقابت های فوتبال را ضروری دانست و تصمیم دولت فرانسه برای لغو رقابت ها را عجولانه خواند.

به گزارش مشرق، خاویر تباس اصرار دارد که رقابت های لالیگا از سر گرفته شود. پس از لغو لیگ1 فرانسه، اکنون فرضیه لغو سایر لیگ های معتبر اروپایی بیش از گذشته مطرح می شود.

بیشتر بخوانید:

لیگ فرانسه هم ناتمام ماند

تباس گفت: واقعا متوجه نمی شوم. بازی کردن با رعایت تمام نکات بهداشتی پشت درهای بسته، خطرناک تر است یا ماهیگیری روی قایق و کار کردن در خط مونتاژ صنایع؟ [انتقاد از بازگشایی اکثر فعالیت ها در اسپانیا و تداوم ممنوعیت فوتبال]

به نظر من تصمیم فرانسوی ها [در مورد تعطیلی لیگ1] عجولانه بود و ما باور داریم که قرار نیست راه آنها را در پیش بگیریم. اگر برخی از بخش های اقتصادی را بازگشایی نکنیم، نابود خواهند شد. این موضوع شامل صنعت فوتبال حرفه ای نیز می شود.

برخی از کشورها مجوز تمرین کردن را صادر کردند. می توانیم از آنها پیروی کنیم. [اشاره به بوندس لیگا] فوتبال برای اقتصاد اسپانیا ضروری است و نقش موتور محرک را دارد. همچنان روی پیگیری رقابت ها تاکید داریم و تمرکز خواهیم کرد؛ البته با رعایت نکات بهداشتی و مسئولیت پذیری.

گفته می شود دولت اسپانیا در نظر دارد از دوشنبه هفته آینده، مجوز انجام تمرینات انفرادی را صادر کند. در اینصورت بازیکنان می توانند تمرینات انفرادی را در کمپ باشگاه خود از سر بگیرند.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس