حاجیلو

پیشکسوت استقلال معتقد است اگر این تیم در طول فصل امتیازات را از دست نمی‌داد شاید الان وسط جدول حضور داشت.

به گزارش مشرق، اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال معتقد است اگر این تیم در طول فصل امتیازات را از دست نمی‌داد شاید الان وسط جدول حضور داشت با پیشکسوت آبی‌ها در خصوص شرایط این روزهای استقلال و همچنین بیماری کرونا و شایعه شروع احتمالی لیگ به صحبت پرداختیم.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

یک سری اتفاقات در طول فصل باعث شد تا استقلال امتیازاتی را از دست بدهد که حقش نبود مثلا تیم در خیلی از بازی‌ها در صحنه‌های پایانی  گل خورد آن به دلیل نبود تمرکز بود شاید اگر فقط در یکی دو تا از همین بازی‌ها مثل پیکان بازی رفت ماشین سازی و حتی بازی با فولاد گل‌های ثانیه‌های پایانی را دریافت نمی‌کردیم الان تیم ما در صدر جدول بود.

پس یعنی معتقدید استقلال دیگر شانس قهرمانی ندارد؟

این گونه نیست الان هم همه چیز برای استقلال تمام نشده است و این تیم هنوز هم شانس قهرمانی دارد عجیب است چرا عده‌ای سعی می‌کنند بگویند آبی‌ها از دور قهرمانی خارج شدند. 

بیشتر بخوانید:

پرونده چند بازیکن استقلال روی میز مدیرعامل

پرسپولیسی‌ها که معتقدند در صورت ناتمام ماندن لیگ آنها باید قهرمان معرفی شوند؟

پرسپولیسی‌ها سعی دارند به افکار عمومی تلقین کنندکه کارشان برای قهرمانی تمام شده است در حالی که هنوز 9 بازی تا پایان فصل بازی است آن هم اینکه استقلال یک بازی عقب افتاده مقابل فولاد دارد که در صورت پیروزی در این بازی فاصله‌اش با صدر جدول کمتر می‌شود پس باید قبول کنیم این فاصله‌ها در 9 بازی قابل جبران است.

با کرونا چه می‌کنید؟

در منزل نشسته‌ایم و فقط منتظریم که هر چه زودتر این مریضی ریشه‌کن شود از اینکه هر روز می بینیم خیلی از هموطنانمان فوت می‌کنند ناراحت می شویم امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شده و یا دارویش را بسازند.

خیلی از فوتبالی‌ ها می‌گویند لیگ بایدهر چه زودتر برگزارشود؟

با این شرایط که نمی‌توان لیگ را برگزار کرد زیرا اگر اتفاقی برای کسی بیفتد چه کسی پاسخگو است. سلامتی از هر چیز دیگری مهمتر است بخصوص اینکه بیماری کرونا واگیردار است و ممکن است یک نفر در عین حال چند نفر را آلوده کند. 

سعادتمند هم با عنوان مدیرعامل جدید استقلال انتخاب شده است؟

شناخت آنچنانی از وی ندارم که بخواهم در خصوصش اظهار نظر کنم ولی این را بگویم هر فردی که به استقلال می‌آید باید تمام تلاشش را برای موفقیت این تیم بگذارد زیرا این تیم مشکلات عدیده‌ای دارد که باید هر چه زودتر برطرف شود و این تیم ضربه نخورد. بخصوص در بحث مسائل مالی ممکن عدم پرداخت بدهی‌ ها منجر به بسته شدن  پنجره نقل و انتقالات شود.

اگر از شما دعوت شود که به باشگاه بروید این کار را انجام می‌دهید؟

هنوز کسی از ما دعوت نکرده است باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهنام استقلال رشت IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    1 2
    بر نبین استقلال لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس