کد خبر 1067174
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
مارک ویلموتس

با وجود فسخ قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران و برکناری از هدایت تیم‌ملی همچنان حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص پول پرداخت شده به این سرمربی بلژیکی وجود دارد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال ایران سال گذشته یکی از بزرگترین خسارت‌های تاریخ خود را متحمل شد و به مارک ویلموتس و دستیارانش به خاطر تنها یک ماه حضور در ایران، دو میلیون یورو پول داد. بماند که این مربی از ایران شکایت کرده و 6 میلیون یورو غرامت هم می‌خواهد. درباره پولی که فدراسیون در آبان سال گذشته در ترکیه به حساب این مربی واریز کرد، ابهامات زیادی وجود دارد. بعد از فسخ قرارداد ویلموتس، ایران تصمیم گرفت حتی سه ماه حقوق اضافه به این مربی و کادرش بدهد، بنابراین از فرانسه او را به ترکیه کشاند و در آنجا حسابی برایش افتتاح کرد تا این پول را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

از ویلموتس، فیفا و AFC طلبکاریم

نکته اینجاست پول ها به صورت حواله از دبی به ترکیه رفت. در آنجا بانکی که برای ویلموتس افتتاح حساب کرد تاکید داشت باید پول ها نقدی به آنجا برود تا بتوانند وارد حساب این مربی کنند. بنابراین ویلموتس و دو میلیون یورو پول نقد در بانک رودرو شدند، به شکلی که مربی سابق تیم ملی وقتی پول ها را دید چشمانش برق زد و با ذوق زدگی از آنها و خودش عکس سلفی گرفت!

حالا اما فدراسیون نتوانسته این پولی را که از یکی از زیر شرکت‌های زیر مجموعه شستا قرض گرفته، بازگرداند. قرار بوده پول روز 31 فروردین ماه بازگردانده شود ولی فدراسیون تا این لحظه موفق نشده است. روز گذشته اما یک مقام دولتی در این زمینه اطلاعات تازه‌ای داد که جالب توجه بود. وی که نخواست نامش فاش شود، در این باره گفت: «پول از یک شرکتی که در اهواز فعالیت می‌کند، به فدراسیون فوتبال قرض داده شد. جالب است که بدانید این شرکت  آخرین تراز مالی‌اش منفی بوده. یعنی آنها اعلام کردند زیان ده هستند ولی دو میلیون یورو بابت قرارداد مارک ویلموتس به فدراسیون داده اند! این ابهام بزرگی است. کلا این قرارداد و اتفاقاتی که برایش افتاده، برای نهادهای نظارتی حساسیت‌هایی را به وجود آورده اند و در حال حاضر بررسی‌هایی روی آن صورت می گیرد.»

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس