کد خبر 1067137
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
کرونا در آمریکا رکورد تلفات جنگ ویتنام را شکست

با ثبت آمار جدید قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده، تعداد تلفات کرونا در آمریکا از تعداد تلفات نظامیان آن در جنگ ویتنام بیشتر شده است.

به گزارش مشرق، تعداد تلفات ویروس کرونا در ایالات متحده از تعداد تلفات نظامیان آمریکایی که در جنگ ویتنام جان خود را از دست دادند، بیشتر شده است.

دانشگاه آمریکایی «جانز هاپکینز» مسئول رصد تلفات ویروس کرونا در آمریکا بامداد امروز به وقت تهران گزارش داد که تعداد قربانیان این ویروس کرونا در ایالات متحده به 58365 نفر رسیده است.

رسانه‌های آمریکایی در پی این آمار جدید تلفات کرونا گزارش دادند، تعداد نظامیان آمریکایی کشته شده در جنگ ویتنام، 58220 نفر است و اکنون تعداد تلفات کرونا از تعداد تلفات جنگ ویتنام بیشتر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    5 1
    ببخشیدااا، آمریکا در طول سالیان متمادی مظلومین بسیاری رو با عملیات نظامی و تجاوز و حشیانه به قتل رسونده!! عدالت نیست همش در خوشی و غرق نعمت باشن. و ملت محروم خطه و قاره ما در سختی و نقمت! کشته شده گان مظلوم هیروشیما و ناکازاکی به پا خیزید!!!!!!!! کشته های ویتام پیش خدا شکایت کنید کشته های قاره آسیا و آمریکای لاتین و آفریقا شاکی باشین!!!!!! میگن بد احدی رو نخواین ولی یک مکانیزم عمل بازگشت عمل هست که تمام ملل جهان بهش معتقدن: کارما karma effect!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس