کد خبر 1067032
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
1

بر اساس یک نظرسنجی انجام شده،‌ ۸۹ درصد آمریکایی‌ها بیمناک هستند که اقتصاد این کشور در سایه شیوع ویروس کرونا با فروپاشی مواجه شود.

به گزارش مشرق، تقریبا ۹۰ درصد از مردم آمریکا بیمناک هستند که اقتصاد آمریکا در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا فرو خواهد پاشید.

این نظرسنجی که توسط «آکسیوس/IPSOS» انجام شده نشان می‌دهد که نگرانی در میان طرفداران هر دو حزب اصلی آمریکا یکسان بوده و ۸۹ درصد از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها گفته‌اند «تا حدودی، زیاد یا به شدت» نگران هستند که شیوع ویروس کووید-۱۹ که تا روز سه شنبه بیش از ۵۷ هزار آمریکایی را به کام مرگ کشانده، باعث سقوط شدید اقتصاد آمریکا شود.

بیشتر بخوانید:

۲۶/۵ میلیون نفر شغل خود را در آمریکا از دست دادند

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۸۸ درصد از دموکرات‌ها گفته‌اند نگران هستند که بازگشت زودتر از موعد به حالت عادی باعث بروز خطرات برای جوامع آنها شود این در حالی است که ۵۶ درصد جمهوری‌خواهان نگران این موضوع هستند. در مجموع ۷۴ درصد از پرسش‌شوندگان گفتند که نگران بازگشت زودتر از موعد به حالت زندگی عادی هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از یک چهارم آمریکایی‌ها کسی را می شناسند که به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده و حدودا یک هشتم از آمریکایی‌ها کسی را که به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده می‌شناسند.

بر اساس آخرین آمارها، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز ۱ میلیون نفر عبور کرده است و قربانیان کرونا در این کشور نیز به بیش از ۵۷ هزار نفر رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • کالیفرنیا = استان فرامرزی ایران IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    1 0
    گور بابای اون 90 درصد، فقط کالیفرنیای خودمون :)
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    1 0
    خیلی هم عالی! خدایا دشمنان مارو به خودشون مشغول بدار!!
  • عاشق کور غرب DE ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    1 0
    حدود ۹۰ درصد آمریکایی‌ها بیمناک فروپاشی اقتصاد //غلط کردند یک مشت علاف چی میدونن اقتصاد و فروپاشی یعنی چه اگر چیزی اقتصاد امریکا را تهدید کند حتی ویروس کرونا امریکا آنرا با یک موشک پودر میکند .حتی اگر خود امریکا تکه تکه شود و باز جنگهای داخلی امریکا شوع شود و حتی اسم امریکا هم مانند قبل اسم سرخپوستی شود افتصاد امریکا فرو نمپاشد. اقتصاد امریکا طوریست که خود امریکا هم نمیتواند آنرا از بین ببرد به جان جان کریه جان جان افه کنه ای جان جانجان اصلا به جان خانم جان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس