کد خبر 1066953
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کتاب روز معلم

این هدیه معنوی  که شاید بهترین هدیه برای این ایام و معلمان عزیز است توسط مخاطبین محترم تهیه و با پست رایگان برای معلمان در بسته بندی زیبا ارسال می‌گردد.

به گزارش مشرق، انتشارات شهید کاظمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در راستای تکریم مقام والای معلم در ایران، سالروز شهادت بزرگ مرد عرصه اندیشه و تفکر، دانشمند فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری، به نام روز معلم نامگذاری شده است.

 تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و اساتید به عنوان یکی از ارکان توسعه و تعالی کشور در شکل دهی به نظام علمی جامعه نقشی پررنگ دارند. اساتید دانشگاه از آن جهت که علاوه بر تدریس و تعلیم، عهده دار پژوهش و علم آوری هستند نقش پررنگ تری دارند.

نشر انقلابی و جهادی شهیدکاظمی به بهانه روز معلم  و سالروز ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اقدام به طراحی و آماده سازی بسته های فرهنگی کتاب جهت هدیۀ روز معلم تحت عنوان "کتابهای خوب برای معلمان خوب" نموده است که با شرایط ویژه در اختیار مخاطبین و دانش آموزان عزیز قرار می‌دهد.

این هدیه معنوی  که شاید بهترین هدیه برای این ایام و معلمان عزیز است توسط مخاطبین محترم تهیه و با پست رایگان برای معلمان در بسته بندی زیبا ارسال می‌گردد.
در این بسته فرهنگی سعی شده کتب مرتب با معلمان و اساتید انتخاب گردد. 

لازم به ذکر است که در این بسته فقط هزینه کتاب و سالنامه پلاک۹۹(با محوریت بیانیه گام دوم که شامل قطعه عکس هایی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته ای و تک متن ها و سخنرانی ها و شعرهای زیبا از شهدای شاخص در هر صفحه است)  حساب می‌ شود و علاوه بر پست رایگان اقلام فرهنگی دیگری چون دفترچه  یادداشت، نشانه کتاب(چوب الف)، عکس شهدا و یک کتاب خوب دیگر به عنوان هدیه ارسال خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه و سفارش این بسته های فرهنگی از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی  nashreshahidkazemi.ir  و یا از طریق ارسال کلمه "معلم خوب من" به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس