کد خبر 1066945
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
وزارت علوم نمایه

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم صحبت آقای کدخدایی در خصوص مدرک تحصیلی آقای کمال خانی کاملا درست و عین واقعیت است.

به گزارش مشرق، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در خصوص صحبت‌های اخیر سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی سینا کمال خانی منتخب حوزه انتخابیه تفرش و حجت بودن رای و نظر وزارت علوم در تایید یا رد این موضوع گفت: این مساله در حال حاضر در یکی از ادارات وزارت علوم که مربوط به این مسائل می‌شود در حال بررسی است و نظر کارشناسی در این خصوص صادر شده است؛ اما من هنوز نامه را رویت نکرده‌ام و به خاطر حساس بودن موضوع باید از محتوای این نامه مطمئن شوم.

وی ادامه داد: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم؛ صحبت آقای کدخدایی در خصوص مدرک تحصیلی آقای کمال خانی کاملا درست و عین واقعیت است.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان امروز طی سخنانی در رابطه با مدرک تحصیلی جعلی سینا کمالخانی منتخب حوزه انتخابیه تفرش گفت: اسناد رسمی به جهت قانونی بودن خود به خود دارای اعتبار هستند و وقتی فردی برای انتخابات ثبت نام می‌کند احراز اسناد اولیه در آغاز، برعهده هیئت‌های اجرایی فرمانداری‌ها و وزارت کشور است.

چنانچه اصالت مدارکی مانند گواهی تحصیلی و مدارک سجلی مورد خدشه قرار نگرفته باشد، اصل بر صحت آنها قرار خواهد گرفت و تا زمانی که گزارش خلافی به دست ما نرسد شورای نگهبان سوالی را مطرح نخواهد کرد.

اگر گزارش خلافی نسبت به اسناد به وجود بیاید، شورای نگهبان از سازمان ثبت اسناد و وزارت علوم استعلام می‌گیرد، در رابطه با مدرک تحصیلی هم رای وزارت علوم برای ما حجت خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    5 1
    رفت زیر خیمه انها ومدارک قبول شد الله اکبر
  • علی DE ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    شک نکنید مدرک ایشون مشکلی نداره وایشون ازدانشجوهای ممتازدانشگاه تهران بوده آبروبردن انسانهاچقدرراحت شده واقعاتاسف آوره خودفرمانداری تفرش مدارکش گرفته زمان ثبت نام وهیات اجرایی خودفرمانداری واستانداری اراک بودن بعد طرف رای میاره براش پاپوش درست میکنن آقای کمالخانی به جنب زودتراثبات بکن صحت مدرکت رو ...
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    اصلا این کمال خانی لیسانس دارد. چون در سایت شخصی اش نوشته دوره فلسه را در دانشگاه تهران شرکت کردم و کارشناس ارشد اجتماعی هستم.
  • سیدکاظم شاهجهانپور IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    بنده از همه دستگاهها طویل وعریض از فرمانداریها واستانداریها وهیئت های تشخیص وتائبدصلاحیت های نامزدهای نماینوگی سوآلی دارم که فقط همبن یک کار دردست شماست اون هم نتیجه اش این است که نامزدنمایندگی مدرکش جعلی است واقعا این همه هزینه شده تا انتخابات برگزار بشه بعدهم بی نتیجه چه کسی پاسخ گو است ازملت که خجالت نمی کشید ازخدا خجالت بکشید
  • Hiva US ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    سلام ،آیا آقای سینا کمالخانی الآن جوابگوی احساسات مردم است و اینکه فعلا تفرش نماینده ندارد تقصیرش برگردن تقلب و جعل ایشان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس