کد خبر 1066920
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
لوگوی استقلال

مسئولان باشگاه استقلال با وجود اینکه امروز آخرین فرصت پرداخت مطالبات مارتین فورکل است به دنبال فرصت گرفتن از فیفا هستند.

به گزارش مشرق، علی خلف در خصوص طلب مارتین فورکل که ظاهرا امروز آخرین فرصت باشگاه برای پرداخت مطالبات وی است، اظهار داشت: تمام مطالبی که شما گفتید درست است. ‌از طلب او حدود19 هزار دلار باقی مانده،‌ امروز این مهلت به پایان می‌رسد و باشگاه در تلاش است این مبلغ را به حسابش واریز کند. اگر هم امروز نشود در روزهای آتی این اتفاق می‌افتد!

وی در مورد اینکه مگر مهلت باشگاه استقلال امروز به پایان نمی رسد پس چگونه در روزهای آینده ممکن است طلب فورکل پرداخت شود، گفت:‌ چون این حکم قطعی است جریمه‌ای به آن اضافه نمی‌شود و ان‌شاالله پرداخت و تسویه حساب کامل انجام خواهد شد.

نماینده باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی در مورد اینکه مگر می‌شود از فیفا زمان جدید گرفت، عنوان کرد:‌ می‌شود از فیفا زمان جدید گرفت و در آن زمان پول را پرداخت کرد. چون مهلت اول است، ان‌شالله مشکل خاصی به وجود نمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

فیفا رسما باشگاه استقلال را تهدید کرد +سند

خلف در مورد حکم پادووانی، عنوان کرد: حکم پادووانی پیچیدگی خاصی پیدا کرده بود. بحث غرامت پیش آمد اما این بحث تقریبا منتفی شد. حکم قرارداد او در فیفا مطرح است که صد هزار دلار است. آنطور که سعادتمند هم اشاره کرد پادووانی در اولویت پرداخت‌های ما قرار دارد. مدیرعامل باشگاه حتی پیام شخصی و احساسی هم برای دلجویی پادووانی به او فرستاد و قرار است تماسی هم به زودی با او داشته باشد. پادووانی سوای دریافت طلبش و فراتر از مطالباتش، پرداخت‌های دیگری هم خواهد داشت.

سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال که با شبکه خبر گفت و گو می‌کرد، در خصوص صحبت‌هایی که در مورد دیاباته ومیلیچ، مطرح شده، گفت: امروز خبری در فضای مجازی پیچید که دیاباته و میلیچ فسخ کردند اما بر اساس صحبتی که با وکلای آنها داشتیم اصلا چنین چیزی مطرح نیست. دستمزد آنها عقب افتاده و این باعث نشده فسخ کنند یا اخطاری به ما بدهند. همه این اخبار گمانه‌زنی فضای مجازی است.

وی در مورد پرونده شفر و استراماچونی، تصریح کرد: این دو پرونده هنوز به مرحله حکم نرسیده‌اند و در مرحله رسیدگی هستند. 

خلف در مورد اطلاعیه هماهنگ بازیکنان استقلال در صفحات مجازی اظهار داشت: به هر حال بازیکنان استقلال طبق قرارداد باید مبالغی را دریافت می‌کردند. این اتفاق برای یکی دو روز و یک هفته نیست. آنها می‌خواستند به نوعی صدای اعتراضشان را به گوش مسئولان برسانند و از نظر خودشان اقدامی بوده که می‌توانست به نتیجه برسد. اقدام بازیکنان خودجوش بود و هر کسی از دید خودش این موضوع را مورد قضاوت قرار داد. 

وی در مورد پست جدید سعید رمضانی و اینکه محل زندگی سلطانی ماهانه 18میلیون تومان برای باشگاه هزینه داشته، گفت: چون این تصمیم در مورد مدیریت قبلی بود اظهار نظری نمی‌توانم داشته باشم اما رمضانی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت ورزشی باشگاه با حکم سعادتمند، انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس