کد خبر 1066868
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
فیلم | پنتاگون رسماً ویدئوهای «پرنده‌های ناشناس» را منتشر کرد

پنتاگون روز گذشته رسماً سه ویدئویی که قبلاً درباره «اجسام ناشناس پرنده» (یوفو) فاش شده بود را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، پنتاگون روز گذشته (دوشنبه)، رسماً سه ویدئو از «اجسام ناشناس پرنده » (UFO) را که پیشتر برای عموم فاش شده بود، منتشر کرد.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل»، وزارت دفاع آمریکا مجوز انتشار این سه ویدئو محرمانه را که یکی از آنها در نوامبر ۲۰۰۴ و دو ویدئو دیگر در ژانویه ۲۰۱۵ ضبط شده‌ بودند، صادر کرد.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ویدئوهای مذکور در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ توزیع شده است و مقام‌های پنتاگون تصمیم گرفته‌اند که در انتشار رسمی این ویدئوها، هیچ‌یک از «قابلیت‌ها یا سامانه‌های حساس» فاش نشود و بر تحقیقات وزارت دفاع آمریکا در خصوص اجسام ناشناس پرنده (یوفو) تأثیر نگذارد.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه خود اعلام کرد: «وزارت دفاع (آمریکا)، به منظور رفع هرگونه برداشت اشتباه عموم مردم در مورد اینکه آیا فیلم‌هایی که در حال پخش هستند، واقعی است یا خیر، یا اینکه آیا ویدئوهای بیشتری موجود است، این ویدئوها را منتشر می‌کند».

پنتاگون ادامه داد: «پدیده‌های هوایی مشاهده شده در این نوارهای ویدئویی همچنان "ناشناخته" هستند».

نیروی دریایی آمریکا در سپتامبر سال گذشته میلادی اعتراف کرد که ویدئوهایی که «تام دی لانج» خواننده سابق گروه «بلینک 182» و محقق سازمان تحقیقات یوفو فاش کرد و در نیویورک‌تایمز منتشر شد، اجسام ناشناس پرنده را نشان داده است.  

بنا به گزارش شبکه سی ان ان، نیروی دریایی آمریکا سال گذشته دستورالعمل‌های رسمی را برای گزارش مشاهدات یوفو صادر کرد.

«هری رید» رهبر سابق اکثریت سنا از انتشار رسمی ویدئوهای یوفو توسط پنتاگون تمجید کرد اما گفت که نیاز به اقدامات بیشتری است و در پیامی توییتری نوشت: «خوشحالم که پنتاگون در نهایت این تصاویر را منتشر کرد اما این تنها سطحی از تحقیقات و مواد موجود است. آمریکا باید نگاه جدی و علمی به این مسئله و هرگونه پیامدهای احتمالی برای امنیت ملی بیاندازد. مردم آمریکا شایسته آن هستند که مطلع شوند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کالیفرنیا = استان فرامرزی ایران IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    20 4
    امنیت ملی کجا بود وقتی برای دو هفته درگیری با کرونا اسلحه فروشی هاتون خالی می شن!! فقط بعد از جنگ داخلی و تجزیه به کالیفرنیای ما چپ نگاه نکنین که چپتون می کنیم :)
    • مهربان IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      10 3
      اول فیلم اش را می سازند و با توجه به عکس العمل مردم بلا را سرشان می آورند
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    8 0
    پنتاگون گفته بود سال 2020 اطلاعاتی درمورد ارتباط با بیگانه ها منتشر میکنه.
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      3 2
      پنتاگون سگ کیه؟ حالا یه چیزی هم بگه، کی باور میکنه؟!
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    15 5
    امریکا باز معلوم نیست دنبال چه بهانه و داستانیه این چرندیات رو شروع کرده ول دادن
  • بختیاری US ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    7 6
    حتما ساکنان ماه هستن بعداین همه سال اومدن به تروریست ها سر بزنن.!!! توی این وضعیت کرونایی اومدن مهمونی!!!
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    3 0
    مزخرف کامله. چرندیات آمریکا از دهه‌های قبل تا امروز ادامه دارد. یادمه در گذشته این فراماسون‌های حرامزاده، بشقاب پرنده‌های پلاستیکی را در ابعاد بزرگ فتوشاپ میکردند و به خورد ملت آن روزهای آمریکا میدادند. امروز هم یک پهپاد پیشرفته با فناوری جت‌های جدید را بزک کردند و به خورد ملت میدهند. اگر به یو‌.اف‌.او در دهه 50 و 60 میلادی نگاه کنید متوجه میشوید که همه‌اش یک دسیسه برای این است که مردم به موجودات فضایی و رپتلین‌ها (خزندگان فضایی) و مزخرفاتی از این دست باور پیدا کنند. پروژه فیلمهای جنگ ستارگان و پیشتازان فضا هم به دست همین فراماسونرها پیش میره.
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
      1 1
      دوباره یه خبر راحبه آدم فضایی و بشقاب پرنده ها رسید که دوباره تحلیلگرای آب دوغ خیاری و میو نیوزی بیان تحلیل کنن! آخه بشقاب پرنده فقط تو آمریکا دیده شده؟ تو همین ایران هم تو دهه پنجاه بشقاب پرنده اومدن که چندتا جنگنده ارتش میرن رهگیریش کنن که با مشکل مواجه میشن یکم سرچ کن دربارش بخون! بشقاب پرنده ها از خیلی وقت پیش دیده شده با تکتنولوژی هزارسال از انسان جلوتر.حتی قرآن هم به آدم فضایی ها اشاره کرده من نمیدونم چرا بعضیا قبل از سخن گفتن یکم تفکر نمیکنن.با همین تفکرا روحانی خالی بند اومد رییس جمهور شد دیگه
    • فرهاد IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      تو آسمان ایران شما اسباب بازی هم بفرستی هوا با تیرهای ضدهوایی ساقطش می کنن مسلمه اگر کاسه بشقابی در آسمان باشه سمت کشورهایی که می زننش نمیره به جز بیابان ها کویرها که آمریکا نصف بیشترش کویر و کاکتوسه ولی وجدانی می گم باور کن یه چیزایی تو آسمان وجود داره که پرواز شون بیش از حد سریع و مدل حرکتشون مشخصه شهاب سنگ نیست . چون تغییر مسیر میده یکباره متوقف میشه و با یک پلک زدن چشم با زاویه ای شکسته مسیرش تغییر می کنه .شایدم یک شهاب سنگه که میخوره به یک سنگ و سیاره کمونه می کنه میره یه سمت دیگه . من اینطوری شو دیدم به وضوح .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس