روحانی نمایه

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، لزوم صرفه‌جویی همه دستگاه‌های دولتی و نیز ضرورت فروش اموال و املاک مازاد دستگاه‌ها را مورد تأکید کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در این جلسه همچنین با اشاره به افزایش مشارکت عمومی در بازار بورس، خواستار عرضه بیشتر سهام شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ در بورس شد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌های بزرگ و نیمه‌تمام، تصریح کرد: باید اتمام پروژه‌های نیمه تمام که از پیشرفت بالای 80 درصد برخوردار هستند، با جدیت پیگیری شود.

بیشتر بخوانید:

دکتر روحانی با تأکید بر حمایت بیشتر از حوزه تولید و صنعت، اظهارداشت: در شرایط کنونی تأمین ارز برای کالاهای اساسی بویژه دارو و نیازمندی‌های اساسی مردم و بخش تولید ضرورت دارد که مسئولین مربوطه بایستی با جدیت این امور را پیگیری کنند.

در ادامه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور، راهکارهای مولدسازی دارایی‌ها و اموال مازاد دستگاه‌های دولتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش وزیر اقتصاد و دارایی درباره راهکارهای اتخاذ شده برای تأمین منابع بودجه سال 1399 بویژه مولدسازی دارایی‌ها و فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی و نیز واگذاری سهام بنگاه‌های بزرگ اقتصادی بخش عمومی در بورس، در ادامه این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین رئیس کل بانک مرکزی گزارشی در خصوص آخرین وضعیت نقدینگی در کشور و سیاست پولی مبتنی بر عملیات بازار باز جهت کنترل نرخ سود و تورم ارایه کرد.

در ادامه این جلسه همچنین گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد وضعیت بودجه سال جاری و روش‌های تأمین درآمد و صرفه‌جویی در بخش‌های هزینه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    4 0
    خخخخخ بابا تو دیگه تموم شدی رفت. یه نگاه به بنی صدر بنداز، اما تو مثل اون نخواهی شد، تو می مونی، کار می کنی، و پاسخگو خواهی بود! تو و قبیله ات. دوران بزن دررو تموم شده :)
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      3 0
      همه چیز را بفروش. هیچ چی باقی نگذار. میراث گذشتگان را به آتش بکش. فقط تو میفهمی
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      4 0
      کارمندان دولت مواظب باشند که روحانی به همراه اموال مازاد اونها رو هم نفروشه
  • DE ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    7 0
    اتمام پروژه‌های نیمه تمام با جدیت پیگیری شود// با خدا پشتم لرزید یعنی کار انقلاب و صنعت و تولید ... تمامه ؟
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    4 0
    یک سال به پایان عمر سیاسیت برای ابد باقیه جای امثال تو توی موزه عبرته برای آیندگان
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    1 0
    اقا مواطب باشید که دولت فروشی و بیت المال به خدی فروشی نشود
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    4 0
    حالا با فروش املاک مازاد چندرغاز گیرت بیاید دو ماه بعد چکار می کنی؟
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      1 0
      کل هزینه یکسال کشور (بودجه ) مقدار 30 میلیارد دلار شده است و فقط درآمد پالایشگاه ستاره خلیج فارس 24 میلیارد دلار در سال است و درامد فقط پارس جنوبی مقدار بیش از 200 میلیارد دلار در سال است و مابقی درآمدها هم طلب اصلاح طلبان با سواد باشد این به اصطلاح با سواد ها چه از جان این مردم می خواهند ؟؟؟؟؟ چرا خنجر از پشت به قلب این ملت می زنید ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    3 0
    جديت !!!!!پي گيري!!!شيخ حسن ديگه جوك نگو !!!
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    1 0
    صرفه جویی یعنی اینکه حقوق های 53 میلیون 40 میلیون 30 میلیون 20 میلیون کم کنی تا صرفه جویی صورت بگیره مگر چه کار میکنند که این همه حقوق میگیرند این تازه فقط حقوقشونه وزارت نفت این همه حقوق میدن چه کار میکنند الان تولید نفت که اومده پایین وزارت خونه های مختلف به یک خانوار 1 میلیون میدی برای 3 ماه کفافشون اما اینها 53 میلیون کفاف زندگیشون نیست قانونی قانونت فاسده اجرات فاسده
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    2 0
    من پدر بزرگی داشتم خدا بیامرز وقتی فوت کرد بچه هایش چون به سن رشد نرسیده بودند هروقت کم می آوردند زمینهای به ارث برده را می فروختند آن هم به قیمت ناچیز و خود را برای مدتی نجات میدادند نتیجه اش شد این که خریدار فربه شد و زمین دار و مالک کلی زمین و ما شدیم رعیت همان خریدار دیروز و مالک امروز حالا دولت هم همانند دوران کودکی پدر و عموهای ما شده با سرعت پولدارها در سازمان بورس صف میکشند و میخرند فردا باید التماس آنها کنیم تا دولت را کمی هم کمک کنند بله بفروشیم و بفروشیم تا چیزی برای آینده باقی نماند
  • DE ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    2 0
    لوئی شانزدهم پادشاه فرانسه می گفت پس از من ، اگر طوفان نوح بیاید ، من که رفته ام ، به من چه ارتباطی دارد ؟؟ روحانی هم با چوب حراج به اموال و املاک دولتی ( به چه قیمتی و به چه کسانی ! ) و گم و گور کردن درآمد ناشی از فروش آنها و همچنین مقروض کردن مردم با وام و انداختن سهام شرکتها و بنگاههای ورشکسته مشکوک به خریداران سهام ، برایش اصلا مهم نیست که بعد از اوچه می شود .
  • IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 1
    مگر دارو تحریم نیست؟ هفته پیش خود روحانی و ظریف گفتند، پس ارز دارو برای چیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس