کد خبر 1066651
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
آتش‌سوزی

رئیس ایستگاه‌های ۱و ۴۴ آتش نشانی مشهد از تلف شدن قطعه‌ها پرنده زینتی و قیمتی در پی آتش سوزی یک مغازه پرنده فروشی در خیابان توحید این شهر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرآتشیار محمدحسین قیصری اظهار داشت: ظهر امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود غلیظ از داخل یک مغازه‌فروش پرندگان زینتی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل اعلامی در خیابان توحید مشهد اعزام کرد.

رئیس ایستگاه‌های ۴۴ و ۱ آتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در داخل یک مغازه به وسعت ۲۵ متر مربع به وقوع پیوسته و درب ورودی این مکان نیز قفل بوده که آتش‌نشانان پس از برش زدن قفل این مغازه و ورود به داخل پرنده فروشی مشاهده کردند به دلیل آتش‌سوزی در این مکان ده‌ها قطعه پرنده زینتی و قیمتی بر اثر استنشاق دود دچار خفگی و تلف شده‌اند که آتش نشانان بلافاصله ضمن مهار آتش سوزی اقدام به تهویه مکان و تخلیه دود سمی ایجاد شده در این محل کردند و تعدادی از پرندگان را که هنوز زنده بودند به سرعت از این مکان خارج کردند.

قیصری خاطرنشان کرد؛ در بررسی‌های دقیق‌تر در محل آتش سوزی مشخص شد مالک مغازه برای گرم نگه داشتن محیط پرندگان از بخاری گازی بدون دودکش برای گرم کردن این مکان استفاده کرده بوده که به دلیل نامشخصی این پرنده فروشی دچار آتش سوزی می‌شود که دود ناشی از این حریق در همان دقایق اولیه موجب تلف شدن حجم زیادی از پرندگان زینتی و قیمتی در این مکان گردیده است.

این پرنده فروشی فاقد سیستم اعلام و اطفاء حریق و بیمه نامه آتش سوزی بوده و بنا به ادعای مالکیت این حادثه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان خسارت مالی بر روی دست مالک مغازه گذاشته است. تحقیقات بیشتر در خصوص این آتش سوزی و میزان دقیق خسارات وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    5 1
    موافق داخل قفس کردن حیوانات نیستم ولی اگه افرادی هستن که دوس دارن حیوان خانگی داشته باشن باید حداقل های زندگی رو براش مهیا کنن.چون چیزی نیست که بگیم ضروریه و نبودش موجب خسارت.بنظرم باید قوانین بهتری در مورد نگه داری حیوانات وضع بشه
  • CA ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    2 1
    لعنت
  • مجتبی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    4 1
    مردند اماروحشان از زندان قفس رهایی یافت
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    5 0
    چه بد واقعا دلم سوخت
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    2 1
    از دست انسانهای خودخوله وحشی راحت شدند
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    من تعدادی کبوتر و قناری دارم و خیلی دوستون دارم، شب ها باهاشون حرف میزنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس