کد خبر 1066603
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
کاروان نظامی

شبکه المیادین اعلام کرد که آمریکا امروز یک کاروان نظامی خود را که احتمالا حامل شماری از تروریست‌های داعش بوده باشد با پشتیبانی هوایی توسط دو بالگرد از استان الحکسه سوریه وارد خاک عراق کرد.

به گزارش مشرق، یک کاروان نظامی آمریکا با پشتیبانی هوایی توسط دو بالگرد آمریکایی از سوریه به سمت مرزهای عراق حرکت کرد.

بیشتر بخوانید:

هزینه های نظامی جهان در سال ۲۰۱۹ چقدر بوده است؟

شبکه المیادین اعلام کرد: «این کاروان نظامی از شهر الشدادی در استان الحسکه به سمت مرزهای عراق رفته و وارد خاک این کشور شده است».

منابع المیادین گفتند: «احتمالاً این کاروان تعدادی از تروریست‌های داعش را از سوریه به عراق منتقل کرده است».

نظامیان آمریکایی طی مدت اخیرا تروریست‌های داعش را از نقاط مرزی القائم در استان الانبار و منطقه مرزی البعاج در استان نینوی به داخل خاک عراق انتقال داده است.

المیادین تاکید کرد آمریکایی‌ها به طور مخفیانه و بدون اطلاع بغداد تروریست‌ها را به داخل عراق انتقال داده زیرا درصدد بازاستقرار مجدد آنهاست.

بقایای تروریست‌های داعش طی چند هفته گذشته که بخشی از نیروهای امنیتی عراق هم مشغول کمک به دولت در مبارزه با شیوع کرونا هستند حملات خود را بیش‌تر کرده است.

رسانه‌های عراقی طی روزهای گذشته هشدار دادند که به احتمال زیاد آمریکا با عقب نشینی از برخی پایگاه‌های خود در عراق به هسته‌های خفته داعش برای ازسرگیری حملات خود چراغ سبز نشان داده باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NZ ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    20 0
    نیروهای مردمی همون جایی که این حرومزاده ها مستقر میشن هدف حمله قرار بدن
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      12 0
      ساده ای!البته نوکرتم هموطن. چندهزار داعشی که آدم فک میکنه با جادو غیب میشن ولی قطع و یقین از امکانات پهپادی و ماهواره بهشون کمک میشه،خب حالا نظر شما چیه؟! بدیهیه که آمریکایی در منطقه استقرار چند لایه تشکیل میدن و یواش یواش آبشون میکنن میبرن مناطقی که باید باشند.
  • GB ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    9 0
    هدف آمریکا و ترامپ بسیج نیرو در منطقه برای حمله قطعی به ایران است. این دلقک آمریکایی با ارزیابی وضع انتخابات حریفان دمکرات خود در صورت وضع اضطراری جمهوریخواهان قطعا به ایرا حمله خواهد کرد،
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      3 3
      آخ جون دعوا
    • کوروش IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      6 0
      بیاد جلو به نام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی عزیز پهلوانان حقیقی و قهرمانان واقعی مان قسم ، جدای از هرنگاهی فقط یه وطن واسم مونده ،اونوقت میبینند امثال این بنده حقیر سوسول و احساسی چه جور تا آخرین قطره خون خواهیم جنگید،جنگ از راه دور هم وظیفه گروه آقای دایی سردار حاجی زاده،به ایران قسم فقط ایران واسم مونده و خودخدا.
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      1 1
      زیاد جوش نزن کوروش اول موشکها و جنگندهاشو میفرسته جلو بعد سربازاش میان
    • کوروش IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      1 0
      ببخشید یه اشتباه زدم،پهلوانان واقعی و قهرمانان حقیقی چون در نزد حق تعالی پهلوان که اصلا مفهوم نمیشه(البته بزرگ مردان پهلوانانی که مرد خدا هستند هم درسته!پس یه جوری درستم هست:)!
    • کوروش IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      1 0
      اثرات یه روز روزه گرفتن و افطار داره خودشو نشون میده؛غذاهم سنگین بوده تاثیرگذاشته:) هوییی ترامپ گاومیش ما گشنگی زیاد کشیدیم بینم یه موشک بخوره تو نیویورک بازم ول معطل میجنبین یا نه؟!بازم توی خیکی فک میزنی یانه؟! ->ثواب ها پرید!-_-آمریکای آشغال یه روز روزه گرفتم همشو خورد.
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      0 0
      جون خودتون نظر بیخودی نزارین‌ امریکا اگه توان حمله به ایران رو داشت تا حالا این کار رو کرده بود. در ضمن الان حوصله توضیح داد نشو ندارم. فقط در جریان باشین ترامپ یا هر شاغال دیگه ای برای جنگ با ایران باید از یه زن اجازه بگیرن
  • نادر IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    6 0
    شک نکنید همش داعشی هستند کافیه در این مواقع یکیشو ن هدف گرفته شود تا رسوا تر شوند
  • ناشناس IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    8 0
    امریکا بداند ترامپ را خواهیم کشت چه با تفنگ چه با مشت هر غلطی میتواند بکند ماهم میدانیم با جنایتکاران چجوری بجنگیم با عرض معذرت دهن ترامپ ملعون را سرویس خواهیم کرد .مرگ بر ترامپ زنازاده
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    اگر درسفارت آمریکا اتاق عملیات تشکیل بدن میخورن بنظرم اینطوری میاد !
  • بیسیمچی IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    داعش باز خواهد گشت. زیرا این تفکر تنها به شمشیر معصومین از مولا علی علیه السلام گرفته تا مولا مهدی عج الله نابود و برای ابد دفن خواهد شد. اما تا ظهور حضرتش پیروان و شیعیان موظف به سرکوب فتنه ی این خوارج هستند. ما بی صبرانه آماده ی جهاد مجدد علیه استکبار و انصارش هستیم. ما جاماندگان جهاد شامات از قافله ی شهدا جا مانده ایم. ما تشنه ی جهادیم ما تشنه ی نوشیدن پیمانه های معرفت الله در میدان های شور حسینی هستیم. ما بیصبرانه در انتظار ملاقات حقیم
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    2 0
    چرا ملت عراق اینقدر خودش را حقیر میبینه که اجازه میده یه بیگانه وقیحانه یه لشگر تروریست را تا سفارتش تو خاک عراق اسکورت کنه؟؟؟!! .. به قول پیر مراد ما امام خمینی ،نباید از آمریکا ترسید..مخصوصا الان که از همیشه ضعیف تر ومفلوکتر شده.
  • محمد رضا IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    2 0
    اینجانب بازنشسته ارتش تا آخرین قطره خونم در خط ولایت پوزه داعش و سربازان آمریکایی را به خاک میمالیم.ما ملت کرمانشاه خاکریز اول خط مقدم هستیم.تنگه مرصاد دیگری برای آمریکا و داعش درست خواهیم کرد.مرد را در میدان عمل باید شناخت.ما.ارتشیها ضمن تجارب 8سال جنگ را داریم.میدانیم.به چه سبکی با داعش دبجنگیم.بازنشسته ارتشی .کرمانشاه
  • علمدار IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    1 0
    شکی در راه افتادن داعش با کمک امریکا و اسرائیل به همین زودی در عراق و سوریه نداشته باشید
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    عجب عراق کشور بی در پیکر هست .هرکی میخاد میاد وهرکی میخاد میره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس