کد خبر 1066561
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
نانسی پلوسی

«نانسی پلوسی» رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا رسما از «جو بایدن» برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور حمایت کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه حمایت‌های چهره‌های ارشد دموکرات از نامزدی «جو بایدن» به عنوان نامزد این حزب در رقابت با  «دونالد ترامپ»، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا هم حمایت خود را از ریاست جمهوری بایدن اعلام کرد.

به گزارش واشنگتن پست، کمتر از دو هفته بعد از حمایت رسمی باراک اوباما از ریاست جمهوری جو بایدن معاونش در دولت سابق این کشور، نانسی پلوسی هم با انتشار یک ویدئو این کار را تکرار کرد.

بیشتر بخوانید:

پلوسی: ترامپ فکر می‌کرد کرونا به‌طرز جادویی ناپدید می‌شود!

رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در بخشی از این فیلم درباره جو بایدن معاون هشت ساله ریاست جمهوری آمریکا در دولت اوباما گفت: «در حالی که ما با ویروس کرونا مواجه هستیم، جو صدای منطق و هوشیاری بوده و مسیر روشنی برای رهبری ما به منظور خروج از این بحران دارد».

نانسی پلوسی که نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا است، پیش از این بارها از مواضع دونالد ترامپ در قبال مهار ویروس کرونا و پاسخ «کند» دولت او انتقاد کرده است.

وی در این ویدئو با اشاره به کارنامه جو بایدن در مقابله با بحران اقتصادی ۲۰۰۸ آمریکا و تلاش او در مقام معاون رئیس‌جمهور برای تصویب لایحه خدمات درمانی موسوم به «اوباما کر» از او تمجید کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: «من افتخار می‌کنم که از جو بایدن برای ریاست‌جمهوری حمایت کنم کسی که تجسم امید، شجاعت، ارزش‌ها، اصالت و صداقت است».

حمایت پلوسی از بایدن در ادامه حمایت‌های چهره‌های شناخته شده دموکرات از او صورت گرفته است. پیش از این، باراک اوباما، «ال گور» معاون اسبق ریاست جمهوری آمریکا، سناتور برنی سندرز و الیزابت وارن از او در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) حمایت کردند.

جو بایدن که بعد از انصراف سندرز از کارزار مقدماتی نامزدهای حزب دموکرات به صورت بالقوه نامزد نهایی این حز برای رقابت با ترامپ است.

وی برای اینکه نامزدی‌اش در حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری قطعی شود، باید رای ۱۹۹۱ وکیل انتخاباتی (Delegate) را کسب کند و در حال حاضر هنوز ۶۰۰ رای کم دارد.  

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    1 1
    بابا ترامپ ظرف چند سال امریکا را نابود می کند کمی باید فرصت داد ایران و کره شمالی باید یک تیم حفاظتی از ترامپ تشکیل دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس